Separate names with a comma.
Säljer en chromecast med Google tv 4k väldigt lite använd. Har suttit i en tv i mitt gästrum men knappt blivit använd. Bud från 400kr plus frakt....
Köper en i fint skick, dra iväg ett pm eller i tråden. Mvh Zoobo
Apples leather case samt leather wallet säljes för 300kr eller bud. Köpare betalar frakt.
Hej Min son söker en steam deck oled, så har du en till salu skicka ett pm.
Säljer sonens xiaomi mi 11t pro 256gb som inhandlades 31 oktober förra året. allt som följer med vid köp är kvar samt kvitto och garanti....
Söker en steam deck.
Säljer min galaxy watch 4 44mm bt. Köptes av mej 22-11-20, använd en månad då jag gick tillbaka till min Apple Watch. Ser ut som ny med kvitto....
Köper någon av ovanstående mobiler. kvitto är ett krav.
Söker en 13 mini eller 13 i fint skick. En 14 kan funka med. Skriv i pm eller här.
Hej Säljer min apple watch 7 som är köpt av mej på elgiganten den 30 mars i år. Har använt skärmskydd sen dag 1 och finns inga andra märken som...
Säljer en Apple watch 4 44mm som är inköpt av mej den 18/8-19. Batteriet är på 86% finns en del repor som ni ser på bilden. Säljes för 1500kr...
Söker en iPhone 13PM
Köpt här på forumet förra veckan till en polare men han tyckte den va för stor. Inköpt på elgiganten 5 november kontant kvitto finns. Endast...
Hej, Säljer min toppenfina oneplus 6 som alltid haft skydd sen dag 1. Allt som följer med vid köp ink kvitto följer med. Följer även med 2 skins...
Säljer 5 skal samt ett skärmskydd till iPhone xs. Nillkin spigen case4you mm. säljer allt i ett paket för 200kr
Hej, Säljer min extra telefon som jag köpte på Elgiganten 2019-12-26. Batteriet är på 88% och den är i mycket fint skick. Skal och skärmskydd har...
Hej, Säljer av fruns Iphone xs 64gb svart som är i kanon skick, då hon har haft skal och skärmskydd sen dag 1. Telefonen är köpt kontant på...
Säljer nu mitt Orbi mesh system då jag uppgraderat till wifi 6. Inköpt 18-09-30 på elgiganten kvitto finns. Bud från 900kr eller köp nu för 1300kr
Hej, Säljer nu min ipad 6th generation 32gb som jag köpte i november 18. Plattan är i mycket fint skick och kvitto finns samt laddare och kabel....
Köper en billig mobil för max 1500kr skriv vad ni har här eller i pm. Olåst ska den vara också.
Säljer nu min Macbook 12 2017 då den inte används. Antal laddcyklar är 63. Mycket fint skick finns en liten repa som syns i sista bilden, men det...
Säljer fruns Iphone xs som hon köpte 26/12-19 men öppnad den 2/1-20 så 8 dagar gammal och olåst samt kontant köpt. Alla tillbehör orörda i lådan...
Säljer min iPhone xr som jag köpte i juni i år. Mycket fint skick och använt skydd hela tiden. Tog bort skärmskyddet för 2 veckor sen. Laddare...
Har en iPhone xr 64gb röd i mycket bra skick. Inköpt av mej den 4 juni i år samt kvitto och samtliga tillbehör plus 3.5 dongle. finns 4 skal till...
Gör ett nytt försök då förra köparen drog sig ur. säljer en Galaxy Watch lte 46mm i mycket fint skick, finns en liten repa som knappt syns i...
Säljer en Galaxy Watch lte 46mm och den är i fint skick finns ett litet märke i ramen som syns på bilderna. Köpt av mej på webhallen 29 mars i år...
Önskar köpa en chromecast ultra, skriv i tråden eller skicka ett pm.
gör ett nytt försök då köparen drog sig ur. iPhone xs max 64gb space grey. Inköpt på cyberphoto 21/2 i år kvitto och alla tillbehör komplett....
Säljer min iphone xs max 64gb vidare efter 3 dagar då ios är inget för mej. köptes här på forumet förra veckan och den är inköpt den 21/2 i år....
samsung buds använt 2 gånger och passar inte mej. Bytt klocka så säljer min gamla huawei watch med 2 metal band den på bild och den andra är ett...
Hej, Söker åt en vän ovanstående och kvitto är ett krav. Förslag i pm eller i tråden.
Köpte denna åt en polare av en forummedlem och fick hem den i Onsdags och nu ångrar polaren sig. Så jag lägger ut det åt honom här igen. Den är...
Vill byta min iPad 2018 mot en android platta med liknande spec. Min iPad 32gb är inköpt på Elgiganten av mej den 7 november 2018 och är i...
Säljer en fin macbook pro 15 2011 endast dator och laddare följer med. Nyss bytt batteri ej original då det inte finns att få tag i, finns ett...
Någon som har Pro controller original new super mario bros u Även andra spel kan vara intressanta. Skriv pm med pris eller i tråden.
Köptes förra veckan av en forummedlem och skulle ge den till min svärmor i present idag, men hon tyckte den va för stor. Så nu säljer jag den...
Köptes här på forumet för 6 månader sen, skulle ha den till slösurf och smartstyrning men blev aldrig av. länk till spec HP Spectre 13 Pro -...
Säljer en Lenovo p2 i kanonskick inköpt på siba 17-02-01 med kvitto och garanti. Saknar original laddaren men en likvärdig följer med....
Säljer en Huawei p10 i fint skick, skal och skärmskydd har suttit på sen första dagen. Skärmskyddet är inte vackert men det sitter där. Finns ett...
Någon som har köpt ett extra eller 2 som kan tänkas sälja, skicka ett PM eller skriv i tråden