Separate names with a comma.
En vän är intresserad så skriver detta åt honom. Han har en Z5 Premium i fint skick , kan den samt 1500kr vara intressant?
Ledsen Reborn , antog att den hade kvitto.hade nyligen ett försäkringsärende som var ett helvete att gå genom pga saknden av kvitto. Garantin du...
mycket bra och pålitlig kille, rekommenderas varmt som både köpare och säljare.
Jag sökte och sökte utan resultat, installerade VPN och byte region till Kanada och då dök det upp direkt.. B225.
Deadman666 har samma dilemma, han köpte en S8 av mig och det funkar tyvärr inte på den heller. jag har själv en Mate 9 Pro och när Deadmann666...
Olixar gör dem bästa skärmskydden för Oneplus 3T tycker jag, betydligt bättre än Nillkin. Kolla ifall dem gör det för OP5, beställ den isåfall.
Det är ett par Pugz sealed wireless hörlurar. Finns gott om recensioner osv
Kör hårt
Jag har en helt i nyskick, knappt en månad gammal. Skickar pm
På måndag får jag tillbaka en S8 från Samsung Service här i Göteborg där dem bytt i princip allt förutom moderkortet. Skickar även med en 64 GB...
Kom med förslag, gärna spigen eller liknande. Har en Samsung 64gb ultra SD kort för byte.
Har ett par såna i oöppnad paket för 500kr...
530 för allt
330 för headset.
Har även en Xperia XZ / Huawei P9 samt en Oneplus 3T, pengar kan läggas imellan beronde på modell.
IPhone 6S Plus?
250 hämtas på plats
UAG samt en Ringkle Slim skal Dbrand skinn i vitt. 200 kr för allt. [IMG]
1600 om den kan skickas imorgon. Står för skicka lätt frakt själv.
Jag får tyvärr ta tillbaka budet fluppen. Denna var tänkte till farsan men utan att säga nåt till mig så har han redan köpt en Mate 9 pro av sin...
5300
Köpt 2016-08-05 så ganska exakt 1 år
Mötte upp liden72 som köpte en mobil av mig, trevlig och pålitlig kille. Rekommenderas varmt.
Komplett med kvitto kartong osv 64gb Sandstone original skal Skickar även med ett oanvänd glasskydd 2000kr [IMG][IMG][IMG][IMG]
Köpt 2017-07-25
Mycket fint skick och olåst. Skärmen är repfri likaså sidorna, baksidan har oundvikliga små repor. Endast laddare ingår. Sjukt bra batteritid...
Mycket fint skick, endast en liten repa på ramen, se bild. 16gb med plats för SD kort Olåst Android 7.0 Ej pillat på mjukvaran så Samsung Pay...
https://www.netonnet.se/art/dator/spelkonsol/tillbehor/sony-ps4-dualshock-charger/200572.12082/ Dem här samt 200 kr?...
Jag tar dem gärna.
Skickat PM
1400
1200kr
Jag har en honor 7 för 800 kr.
Säljaren rekommenderas varmt, bra och ärlig kille.
https://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/fodral-wallet/huawei/p10/
Stänger tråden då jag litade på det som stod på kortet:) Hade ingen aning om detta då jag inte brukar använda SD kort.
Mycket bra fråga :) vet faktiskt inte. Ska testa så återkommer.
Inget kvitto tyvärr , följde med en P10 som jag köpte på blocket
Först till kvarn 0703565173 . [IMG][IMG]
Såld tyvärr