Separate names with a comma.
Den har ju IP 68 klassning, hörlursuttag i alla fall. Priset beror väl på vad man jämför med. Alla flaggskepp är dyra med motsvarande processor.
De bundlar en Chromebook på köpet om man förbeställer: Zenfone 10|Telefon|ASUS Sverige Säljstart är annars runt 27 juli. Bäst är naturligtvis om...
De har haft en till investeringsrunda:...
Ja man hade önskat att de åtminstone hade 3 års uppdateringar.
Ja jag tror att när Google har expanderat till fler länder får Sony det tufft. Känner väl att de är lite envisa med att vara annorlunda till varje...
Har inte hänt igen sedan den gången i alla fall. Så jag känner mig ändå mig trygg.
Var bara en ide. Rekommenderar hellre Pixel 6a. Dock är väl inte Snapdragon 480 Plus helt värdelös? Om man kan gå upp ett snäpp i budget skulle...
Intressant hur Nothing tog fram den första mobilen, processen blir väl något liknande för version 2: [MEDIA] View:...
Nokia G42 kanske: Lanserad: Nokia G42 5G – Driver på trenden med reparationer Stort batteri, 5G och Snapdragon 480+. Men annars möjligen Google...
Nokia G42 kommer på Elgiganten: Nokia G42 5G smartphone 4/128GB (grå) - Elgiganten
Jag har HERE We Go appen. Laddat ned sverigekartan och den funkar fint.
Nothing Phone 2 kan bli dyr: The upcoming Nothing Phone 2 could cost you dearly (androidpolice.com) Man får en äldre processor jämför med andra...
Med suddiga bilder kan det nog bero på många saker. Har en kompis som nästan alltid får såna så jag kollade noga vad det kunde bero på. Visade sig...
En Nokia G42 är på gång: Nokia G42 5G with 50MP AI camera and QuickFix repairability leaks in full | Nokiamob Inget att bli upphetsad över. Men i...
Ja så är det. Har varit nöjd med mobilen i stort.
Har nu en Pixel 7a, har inte varit problem med att ringa eller bli uppringd sedan jag köpte den. Dock idag när jag ringde min far så hördes inget...
Ser ut att bli rätt lik Zenfone 9 till utseendet: Gaze at the colorful Asus Zenfone 10 ahead of its official launch (androidpolice.com)
Aktiverade mitt Id ikväll på Bank ID appen. Kan vara ett bra komplement. Man undrar om inte Freja id motsvarigheten får det tufft att klara sig...
Kabeln blir mer transparent denna gång: Carl Pei shows off new transparent cable for the Nothing Phone (2)
Då har man ställt in allt, nytt Bank ID, alla appar och uppdaterat systemet som tog ett tag. Korta intryck så här långt. Smidig mobil....
Blev en svart Pixel 7a på Elgiganten samt ett orginalfodral. Mediamarkt fick montera ett displayskydd på en gång. Var lite sugen på en mer kompakt...
Verkar ha varit nåt tillfälligt fel. Trådlöst funkar nu.
Det stora steget blir nog med Qi2 standarden: What is Qi2? The new wireless charging standard explained Men jag tror inte vi får se mobiler med...
Microsoft To Do finns också. Mest för anteckningar, påminnelser: Välkommen till To Do (microsoft.com)
Har inte använt trådlös laddning på ett tag. Men nu verkar den inte fungera, eller går väldigt långsamt. Kanske något i den senaste uppdateringen...
Ett så tunt skal som möjligt. Då brukar det fungera.
På min står det 4G samt en liten HD text uppe på högra hörnet. Har Tele2.
Tre tar in den också: https://www.tre.se/handla/mobiltelefoner/sony/xperia-1-v?
Har en sån här 65w Lencent till datorbordet: Amazon.se Har även ett strömuttag ovanpå.
Man kan testa att slå av wifi och se om symbolerna ändras från HD till något annat.
Baseusen jag länkade till var en Gan laddare, ny teknik som gör dem mindre. Anker har liknande typer. De är stora tillverkare av kablar och...
Vissa Samsung laddare inkluderar även kabeln. Man kan nog kolla på en butik på plats.
Så den kommer i juli månad. Bättre sent än aldrig förstås, men Asus Zenfone 10 kommer nästan samtidigt: Asus fortsätter satsa på kompakta...
Baseus laddarna är bra enligt min erfarenhet: Baseus Laddare GaN5 Fast Charger Mini 30W Lila - SkalHuset.se Även deras kablar.
Jag tror man får ge det något år, kan bli en ny Apple Pippin: Apple Pippin - Wikipedia Eller så tar det sig och blir en framgång. Apple som...
Man undrar lite hur ekonomin för iBoxen är: Instabox utmanare Iboxen växer med Batljan och Selin En av ägarna är SBB fastighetsbolaget som är i...
Jo då tar man hellre till Instabox eller ett ombud. Men ändå bra med olika alternativ. Dock är väl Instabox bäst rustat med just skåp. De var...
En standard iPhone 12 kanske om det är begagnat som gäller.
Blir spännande när den första riktiga recensionen kommer. Fast mycket att fundera på: [MEDIA] View:...
iBoxen har ett batteripack för låsen. Men ingen värme i dem. Men mycket av det man beställer tål väl kyla, mobilfodral, Usb kabel etc..De är i...