Separate names with a comma.
Synd, då är det inget skäl att skaffa en då...
Ah, tack för info. Sådana stift har jag inte sett på någon av de andra Note jag haft (Note 2, 3, 9 och 20 tror jag att det var, någon var begagnad...
Sambon är inte intresserad av att köpa en robotdammsugare men jag har en fråga ändå om den här och moppfunktionen. Funkar det bra att hålla rent...
Sambon fick hem en Note 10+ häromdagen och ikväll när jag skulle sätta i simkortet och SD-kortet så försökte jag använda det bifogade "verktyget"...
Med simkortet isatt så gick det alldeles utmärkt att aktivera, tack för tipset!
Ska göra det imorgon när skalet kommit, mobilen är för hal för att kunna användas än, återkommer med svar om det går att aktivera då.
Knappen finns där men är gråmarkerad och går inte att slå på... :( Edit: Kan det bero på att simkortet inte är insatt ännu?
Jag tycker att den är utmärkt på den skärm som min Note 20 har, på en liten skärm så får man den precision med pennan som behövs för en del appar.
Men då går det inte att casta, Apple TV och Chromecast är båda beroende av internet. Nästan alla teveapparater idag har väl den ena eller den...
Min Samsung Galaxy Note 20 5G ger en varning när okända nummer ringer som kan vara misstänkt bedrägeri (men ger även info ibland om vem...
Jag orkade inte tjafsa om det, fick 50 spänn tillbaka från säljaren och totalbeloppet var så pass lågt... Amazon handlar jag bara ifrån om det är...
Kivra har en app där man kan se Covidbeviset, ladda ner den appen till din mobil och öppna beviset där samt gör det tillgängligt offline så har du...
Jag tänker fortsätta med att vägra handla från Kina, din historia var tydlig nog för att inte göra om det (jag har köpt några gånger därifrån men...
Ska du få det att funka i ljudlöst så måste du använda tasker eller IFTTT.
Finns säkerligen någon nörd som är villig att betala någon hundring eller två för den... Om du @anders.ostling inte lyckas låsa upp den så lägg...
Designen är bedrövlig och man måste zooma för att kunna se något, ser ut som en A4 och när man zoomar så används inte ens hela skärmen (åtminstone...
Jag har laddat ner Freja men gillar inte att behöva ta det där jäkla fotot utan glasögon (jag är ju blind som en fladdermus utan dem)... Håller...
Kan du ange ett postnummer eller annat eftersom det finns rätt många Viksjö i Sverige, hittar dessutom inget Viksjö som stämmer med din beskrivning.
Varför då inte köpa en separat väckarklocka och inte ha mobilen vid sängen eller stänga av den?
De kunder som använder VoLTE har sannolikt redan mobiler som stödjer 4G (möjligen ett litet fåtal som inte har det men de är nog väldigt få) så...
Och om du får en prick innan dess så får du vänta i flera år innan du kan få ett körkortstillstånd och börja övningsköra, det kan även påverka...
Mina paket har gått ut med att en typ av paket från Postnord kan de inte hitta automatiskt, det beror sannolikt på att Postnord inte har ett öppet...
Det verkar helt klart vettigt och något som är värt att satsa på när originalskyddet ger upp. Än så länge sitter originalet bra, sannolikt...
Kan det bli för varmt i fickan? Telefoner kan stänga av sig pga värmen. Testa med att lägga telefonen ytterst och kort mm in mot benet.
Jag har Android 11 jag med och här funkar appen.
Det gör stor skillnad att ställa routern utanför ett skåp jämfört med i skåpet, tänk även på att försöka placera routern med så mycket fri sikt...
Att fota ett id och ha det i sin egen mobil för att enkelt kunna scanna ser jag inte som någon större säkerhetsrisk, det är en större risk att få...
Det var som sagt rätt länge sedan de slutade med streckkod (Interleave 2/5) på körkortet men tyvärr är det alldeles för enkelt att få tag i någon...
Kan du inte ta kontakt med Apples support, det låter som om det är något som kanske rent utav är ett garantiärende.
Det visste jag inte men då går Elgiganten fetbort för min del, Bring har inget utlämningsställe i närheten av där jag bor (i våras beställde jag...
Du kan ha flera Google-konton på samma telefonen men jag förstår inte vad vitsen är med lösningen.
Jag misstänker att Amazon är rätt tuffa gentemot säljarna som får välja att harva på med sin lilla webbutik eller acceptera de tuffa villkor som...
Men sen vet du inte vad som händer mellan säljaren och Amazon... Jag skulle tippa på att Amazon drar av för kostnaden när de betalar ut...
De kostnaderna står knappast Amazon för och det gör det dyrare för säljaren vilket i sin tur knappast pressar priserna. Om säljarna kan kränga...
Jo, men Chromecasten behöver wifi-anslutningen för att kunna hämta hem det du ska visa, den hämtar inte filmen via bluetooth. Om du slår av...
I appen Smart Life kan man lägga in triggers av olika slag, det borde funka tycker jag... [ATTACH] Kontakten jag har slår på efter solnedgången...
Nej, definitivt inte. Du borde kunna ex.vis kunna öppna appen Samsung Members och klicka på de tre prickarna högst upp till höger och välja...
Vi tittar rätt ofta på Disney+, tycker att de har ett rätt bra utbud med både gamla klassiker och nyare filmer så vi kör ett år till förutom...
Logga in här och kolla, kontot som används ska vara inlagt i din mobil.
Skärmkabeln låter trolig, den utsätts för en del när man öppnar och stänger locket. Den sitter ansluten dels inne i datordelen, dels inne i...