Separate names with a comma.
Märkte du någon större skillnad efter du rootat till 2.1? JAg har inte rootat än, och tycker luren flyter på rätt hyfsat ändå(bitivis seg dock)....
Ah, sorry, missade att du kört med olika ström. Men det är ju intressant, då det är så många som vill ha en 1A-laddare till sin blade, när den...
Intressant(har ju snackat om detta med dig innan =))! Men hur kom du fram till slutsatsen att en 750mA laddare laddar lika snabbt som en 1A?...
Har letat efter det med, men inte hittat något. Men denna tråd kan vara av intresse....
Jepp, vet inte om jag skulle rekommendera dx så hårt. De har sjukt bra priser, men man får ofta det man betalar för. Och ibland inte ens det...
argh, blir tokig på mmsinställningarna! Tackar för din inställning, för den funkade klockrent när jag körde stockappen för mess. Men sen la jag...
Kan ju bara tillägga att jag haft problem med market idag med. Men kan bero på att idag var det första gången jag försökte återinstallera en app....
Har tyvärr inga länkar men har läst forumsinlägg och kommentarer här och där på diverse ställen(är också ute efter ett bättre headset) så ska...
Jag funderade på ett SanDisk microSDHC 16GB faktiskt. Men någon som vet om det klass 2kortet duger åt att köra AP2SD sen?
Menar du att det inte är Blade och Android som är boven bakom det hela? Borde det inte varit ett större ramaskri då att det ej funkar, eller är...
@Skerved Jo, jag antog att det var så att själva laddarkretsen var i mobilen och inte i själva "laddaren" eftersom man, som du sa, kan använda...
Jag är långt ifrån en expert, men som jag förstår det så är roota och låsa upp operatörslåset helt vitt skilda grejer. Så ja, du måste låsa upp...
@Badtant Tackar för det tipset. Ska plocka upp en sån då. Såg denna nu med för 39kr, men antar att den inte är 1A....
@Skerved Tackar för förklaringen. Ja, det klarade det upp lite. :) Verkar ju onekligen laddaren det är fel på då med. Men känns som de inte borde...
Är det någon mer än mig som har problem med att skicka MMS med sin ZTE Blade? I varje fall på Tele2? Jag tror dessa inställningar är rätt då de...
haha, ok, då har du itne det problemet. Jag skickar rätt mkt mms då många kompisar inte har smartphones man kan maila till, och den har varit rätt...
Haha, nice, tänkte precis göra en tråd om laddare själv. Någon som har koll på hur det funkar eg med 0.7A laddning och 1A? Den medföljande...
Om man skall kolla till priset, så kan jag inte sätta något annat än en femma. Men kan heller ej säga att jag är totalt nöjd. Batteriet håller...
Till Affies försvar, så börjar denna tråden bli riktigt lång och oöverskådlig. Kanske bäst att posta nya trådar ist. En tråd om laddare verkar ju...
lol Insåg ej att man kunde klicka vidare från andra menyn(alltså två tryck från call log), och då får man upp de detaljerna som jag vill ha. Lite...
Riktigt skönt program, blir smått nostalgiskt. Och perfekt för mig som inte använder gmail för kontakter. Nu kan jag skriva in allt själv lokalt...
Tackar för tipset, men jag skulle föredra att ha allting i telefonen. Har inte alltid uppkoppling mot internet och är så mkt smidigare att hantera...
Öh, jepp. =) Är lite pantad lösning på ZTE-laddaren då den har en sladd som sticker ut med en adapter för usb på(fattar inte varför de ej valde...
Detta är min första android och jag är riktigt imponerad hittills(smiskar min förra win smartphone så mkt att det inte är kul). Men det är några...
Tja, en iphone kostar inte så mkt mer att tillverka heller....
Well, det står faktiskt AC i Settings>About Phone>Status när jag laddar den i vägguttaget med den medföljande laddaren och det står USB när den är...
När du säger det så kan det faktiskt vara en feature. Ej helt hundra, men tror att det går att tända den med vilken knapp som helst om...
Lite lost nu. Måste man verkligen behöva löda laddaren om den redan är på 1A? Trodde det bara gällde om det inte stod AC när man laddade den via...
Någon mer än mig som märkt en skum bugg när man väcker telefonen från viloläge? Oftast så kan man bara tända skärmen med powerknappen, men ibland...
Tackar för det tipset! Och för någon som är intresserad, hittade till slut en kompass som bara vill ha tillgång till vibratorn, DGT Compass 2....
Ah, tackar! Dumt av mig att inte inse att det bara var ett grafiskt fel. Valen finns ju där bara man trycker, bara att de inte syns förrän man...
Jag kör stock orange(enda jag gjort är att låsa upp operatörslåset) och jag kan inte komma in i "message settings" på Handcent. Om jag kör long...
Handcent funkar inte i Orange San francisco(blade) Är det någon mer än mig som inte lyckas få Handcent att fungera riktigt? Jag kör stock...
Ah, du menar postförskott. Känns lite som om det fortf är tryggare för säljaren än köparen(köparen vet ju inte vad han fått förrän han öppnat...
Tackar för infon. Känns tryggare om det är så som det ska vara på market. Hört att market är mkt friare än tex appstore, vilket inte bara medför...
Också funderat på det. Jag har en polare i London som troligtvis kommer till sverige om någon vecka eller så och kunde be han plocka med sig några...
Min första android och precis gett mig ut på market för att hitta något så simpelt som en enkel kompass och gps-app som bara visar koordinaterna....
Man tackar! De funkade utmärkt för mig. Himla skönt att slippa behöva oroa sig för det mer.
Har beställt denna, https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=285791&postcount=565 Tydligen så ska Samsung i900skydd passa(nämnts på modaco också).
Men kan du inte ta emot heller? För jag kunde ta emot MMS när jag på APN type la till "mms". Ringde tele2 snabbt idag med och killen som svarade...