Separate names with a comma.
jag provade beställa med SCHWEDEN "tricket" och gått igenom och fått bekräftelse.. så man får väl avvakta och se.. :P
Tänkte mer fjärren än speldosan
Borde väl gå att köpa nya Nvidia shield kontrollen och lägga till som kontroll via bluetooth, det är den behagligaste fjärren.jag testat + ir öga...
Men har du tagit av det förmonterade?
jag fick pengarna tillbaka och letar vidare :S såååå less på detta nu haha
Vilken?
Jag fick tydligen en uppdaterad version "+" och den har svart kant runt hela... Fail! :( Inte alls som på bilden, så reklamation och jakten går...
Skyddet känns superbra..med enda undantaget är att det är en svart list runt hela.. varför!!!? Okej den som löper runt hela..den syns knappt..men...
Okej. Fick alla pengar tillbaka där jag köpte dome glaset.. så ska prova detta! Tack
Slutsats. Korrupt android. Går ej att laga. Fick pengarna tillbaks.
Jag är inte nöjd med dome.. provat på min s10 och nu på min s20.. funkar 7/10 gånger med fps.. scannar jag om fingret så funkar det 8/10 gånger.....
Jag har kört detta med mitt Whitestone dome skydd i snart 2 veckor Rubber Mobilskal för Galaxy S20 - Mobilskal till Samsung S20 Funkar...
Vilket är det bästa skärmskyddet? Viktigt för mig är att känslan på skärmen är densamma och fingeravtrycksläsaren funkar som det är tänkt.. jag...
Min s20 kan inte köra 120hz och ha medium sparläge samtidigt?
Lämnar in på reparation och beskriver felet. Berättar om felmeddelandet i Android recovery menyn och visar bild på det så dom i tele2 butiken ska...
upptäckte att i Android Recovery menyn så får jag felmeddelande #Reboot Recovery Cause is [BL: Recovery Mode Set by key]# E:(libfs_mgr] Unable to...
Det har varit lite olika efter uppdateringar..ibland säger den att den inte kan reach the area.. men numera efter multifloor uppdateringen gör den...
jaa man får hoppas på det.. mi note 10 blev 4 veckor försenad.. så följer den samma delay så bör den komma snart
S5 Max har större vattentank och man kan styra vattenflöde från appen, eller stänga av det helt. i övrigt är dom väldigt lika. nu kommer även s6...
Inter provat Xiaomi mop pro. Men sett recensioner av det.. känns som den inte är lika effektiv och smart som roborocks,
Det hela började med s5 som roborock gjorde tillsammans med xioami, när s6an släpptes valde Xiaomi att börja jobba med en annan tillverkare för...
Nu kommer uppdateringen för fler våningsstöd.. och har även med sig no mop zone, och möjlighet att välja att köra samma rum flera gånger och då...
Jag hade det tidigare. Men antog att det kunde vara det som bråkade så avaktiverade det för några veckor sedan..
Helt plötsligt så har mitt fingeravtryck för Samsung pay försvunnit.. istället för fingeravtryck så står det "pin-kod" men inget händer när jag...
Försökt backtracka och tagit bort appar men uppdateringar är svårare...
min s10 började för någon vecka sen med flertalet omstarter per dag.. helt plötsligt utan anledning så startar den om, någon annan som upplever...
Enligt mi store ska den globala versionen komma till Sverige i april! :)
nice (Y) om den är mitt i en städning och kommer upp i 90 minuter, pausar den då den städningen? eller kör den klart den och sen åker och ställer...
s5max är den senaste, jag tror att dom i framtiden kommer särskilja dom att s5 sparar kartor på ett våningsplan och s6 får stöd för flera våningar
Det går inte. Däremot har dom lovar att det kommer för S6 senare i år. Kanske kan komma till andra enheter med framöver..
Får man kika på din kod för det ? Den ställer sig alltså bara där när den kört 90 minuter sedan den blev tömd..? Oavsett om det är flera olika...
Främst Instagram, Och messenger men även vissa andra appar som Samsung pay, Fitbit m.m
Senaste tiden har jag råkat ut för ett problem med notifieringar, Jag får dom som vanligt när dom kommer, läser dom och tar bort dom från...
JAAA. Har en s10 och håller på bli galen.. kan ta timmar att installera en app.. oftast går nerladdning snabbt men fastnar på 99% i upp mot en...
senaste tiden har det börjat gå extremt långsamt att installera appar på min S10 det kan gå väldigt fort att ladda ner appen till 100% sen händer...
Snart kan du blippa biljetten i kollektivtrafiken med Samsung Pay Ska tydligen även funka när twlwfonwn är avstängd/slut på bstteri..kommer börja...
Vet någon vart man kan köpa fjärrkontrollen löst?
Jag tog av mitt för att sätta ditt ett dome skydd, men då blev fingertrycksläsaren så dålig så tog av den och har kört naket sen ett par månader,...
Nej s5an kan inte spara enskilda rum. Du kan däremot välja en zon på din karta i s5..men du behöver en s6a för att köra schemalagd rumssstädning...
3 stycken kartor menar du.. inte rum? Däremot kan s6an spara rum och även döpa dom (uppdateringen har släppts för vissa redan , och för andra bör...