Separate names with a comma.
Jag kom in i bootloader men den loopade om jag försökte boota fastboot eller telefonen. MEN om jag lät min telefon sitta med USB-kabel kopplad...
Om du är beredd att offra garantin så googla på lite guider hur man byter själv och om du känner att det är något så tror att du fixar själv så...
Blitzwolf finns även på Banggood.com: http://www.banggood.com/search/blitzwolf.html Jag har både laddare och kablar från Blitzwolf.
Det kan väl mycket väl vara så att de har slut på kretskort för den amerikanska varianten samtidigt som det finns reservdelar kvar till den...
Jo, jag har sett den och några fler sidor som hävdar samma sak angående full refund. Nu är min inskickad på garantireparation i all fall så får vi...
Min började med samma dumheter i lördags. Dock så bootar den ibland upp men oftast inte. Min är snart 13 månader och enligt supporten på LG är det...
Säljaren har bara ett betyg (som köpare) den senaste tiden. Alla andra betyg är mer än 12 månader gamla. Kan handla om många år gamla betyg med...
Om någon redan tipsat om detta så ber jag om ursäkt på förhand. 3d-skrivare:...
Missar du det så kostar den 28 dollar (ca: 250kr) i en vecka till hos Banggood med koden miband27:...
Är man vara ute efter väckningsfunktionen så funkar ju även de gamla xiaomi mi band 1 & 1s om man vill komma billigare undan. De är lite mindre...
Verkar som att kameran är helt OK: http://m3.idg.se/2.1022/1.664064/honor-8-test Värt att nämna är att Honor 8 är månadens mobil hos Comviq den...
Nexus 5X? 5.2tum, USB-C och bra kamera.
Om batteritiden fortfarande är kass efter batteribyte så är det troligen någon app du har som drar ström i bakgrunden som du inte haft tidigare....
Tror inte det. Har dock inte använt min LG Watch på ett tag nu. Nu i helgen bytte jag upp mig från 1s till en 2:a så nu har jag den mesta...
Jag kör med denna Asus RT-AC66U och Merlin-firmware. Den brukar ofta pendla ner under tusenlappen då och då. Just nu kostar den 999:- på både...
Jag tycker denna fungerar bra:...
Nexus 5X. Bra kamera och väldigt prisvärd just nu. Dock lite större än S4:an men inte så mycket.
Finns väl flera på eBay som skickar till Sverige? Jag hittade då flera på första försöket, t.ex. denna:...
Då denna tråd spårade ur direkt och inte alls följer instruktionerna i första posten så slänger även jag in ett omotiverat tips. Har köpt totalt 5...
Inte helt sant, det skall konverteras till ASCII också. Koden står i ASCII-format men visas hexadeciamalt i hexeditorn. Kör man med en hex-editor...
Jag tänkte framförallt på att det var billigt (gratis). Har själv låst upp en Gio en gång i tiden med den metoden. Men jag är å andra sidan väl...
Vet inte om detta fortfarande fungerar men Gio kunde iaf låsas upp relativt enkelt och gratis "förr i tiden"....
Köpte en Synology DS213 för en kollegas räkning. Smidig affär. Rekommenderas.
Att telefoner spärras, handlar inte det mer om folk som säljer sin nya telefon och sen anmäler den som stulen? Alternativt att den kanske faktiskt...
Jag hade den första, Oneplus One, och var väldigt nöjd med den. Sen kom en FW-uppdatering som förstörde telefonen för alla med Tele2/Comviq (samt...
1100:- säger han att han kan sträcka sig till.
Jag ska höra mig för, återkommer.
Jag har en kollega som kan tänka sig att köpa den för 1000:- (inkl. valfri spårbar frakt) om den är fullt fungerande.
Är det en DS213, DS213j, DS213+ eller DS213air? Var i landet finns den?
Är det bara jag som tycker att LG G3 32GB för 2490:- är ett helt OK alternativ? Den har (får snart?) Android 6.0, har tillräckligt med prestanda...
Halebop kör på Telias nät. Beroende på hur långa perioder och hur stor surfmängd du behöver så kan det var billigare att skaffa ett kontant...
Finns på andra ställen. T.ex. http://store.orange.com/se/surfplattor/surfplattor/google-nexus-9-32gb-wifi-sand-285994/ Ange koden SPRING2016 för...
Eftersom flera redan tipsat om Moto X Play så är det väl bästa att nämna att CDON:n fortfarande säljer den vita varianten för 1990:- med kod:...
Wileyfox Swift och Wileyfox Storm har dual sim med micro-sim. Swift får nog räknas som en budgetlur i samma klass som Moto G3 2Gb/16Gb men Storm...
Står lite fel på kampanjsidan. Det är den vita Moto X Play (och inte Style) som kostar 1990:- (med kod). Moto X Play har en 1920x1080 skärm,...
Har inte testat en Moto X Play men för 1990:- som den vita (tror koden bara gäller den vita) kostar på CDON just nu med koden xYQb6SYF så är det...
De flest i den prisklassen har lägre upplösning än full HD och/eller bara 1Gb RAM men det finns en Lenovo som precis ligger inom prisspannet och...
Jag varken har eller har haft en men jag har klämt och känt lite på en den verkade helt OK för det priset. Jag skulle definitivt kunna tänka mig...
Nu var ju visserligen inte samtal så viktigt men kan ju även vara värt att nämna Comviqs studentabonnemang. Fastpris + 2Gb surf 145:-/mån...
WD My Cloud är säkert en bra produkt och duger nog säkert till det du skall ha den till men för ett par hundra till kan du köpa en Synology DS115j...