Separate names with a comma.
Hade me velat ha en fysisk knapp. Jag provade Volshutter appen men den fungerade inte alls för mig... Kameran slutade fungera helt så jag fick ta...
Ellerhur:P Jag kan inte heller uppdatera ännu:S
Provade precis denna appen/"spelet"... Riktigt kul faktiskt! Synd bara att det bara finns 5 zoner i Karlshamn. Vart vänder man sig om det ska bli...
Det är ingen som har en zip-fil och kan ladda upp den på megaupload.com eller dylikt?:) Eller det går kanske inte installera på det viset?
Provat uppdatera idag med, samma skit idag:/ "Finns inga uppdateringar att hämta... jada jada"
Firmware = 1.35.401.1(om jag inte tittar på fel grejjs). När jag trycker "Inställningar > Om telefonen > Programvaruuppdateringar" står det:...
Jag vet, men det gör jag inte. Det var därför som jag vände mig hit:(
Som jag svarade på ditt föregående inlägg: Den är upplåst och köpt på Mobillagret " för böfvelen" ! Sluta va så "jefla" präktig! :innocent: MAO -...
Ja jag är noob när det gäller Android osv(min första "riktiga" mobil detta). Kör OTA(Over The Air) via wlan? Men står: "Det finns inga...
Tack för snabbt svar:) Nej, jag köpte den upplåst från mobillagret. Kör halebop(om det har betydelse) och försöker updatera via OTA(min usb-sladd...
@ plun -> Det har jag gjort - dock står det att jag har den "senaste" fastän det är 2.3.3:S
Jag är nog fan efterbliven... men jag hittar fan inte uppdateringen:S
Tjoba! Kort och lätt: Jag får ett vertikalt streck över skärmen vid höger sida på den... Det är i princip bara när det är grå bakgrund/bild som...
Riktigt stilrent och snyggt phrenic! Att det inte kunde se ut så från början;)
Min lur har med fruktansvärt buller när man spelar in video. Köra iofs wakeboard under tiden, men det lät FÖRJÄVLIGT:S Här om någon vill höra:...
Att jag har missat det:S Tack som fan - nu fungerar det:D
Tack för svar:) Konstigt nog så är det den versionen som jag har?:S Settings > Language and Keyboard > Language settings >Finns svenska som...
Tjaba! Har precis köpt mej en HTC sensation och till min förvåning så går det inte byta till Svenska menyer, några tips eller någon annan som...