Separate names with a comma.
Ända jag just nu kan rekomendera är Backbreaker THD. Spelar ej på mobilen alls, men sen inhandladet av min Xoom igår har jag lagt ett par timmar...
Stog mellan en xoom och galaxy. Valde xoom idag av olika anledningar, mer utrymme, mer anslutningar, micro-sd möjligheter. Känns inte lika ploj,...
Kom ihåg att de ofta har den där lilla "upp till" ... och då för att få ut max så ska du ha optimala förutsättningar =/ Kommer ihåg när ADSL slog...
I form av ringsignal, alarm osv. så är de riktigt bra tycker jag :) Mediauppspelningen är lite låg även på högsta, funkar bra med spotify no...
Märkte faktiskt på två appar(spel), can knockdown 2 och Dungeon defenders. Där börja den tanka sen försvann dem bara. Så fick göra om ett par...
Om du sökt på nåt, så ska du väll kunna trycka sök knappen igen, då bör du se "senast sökt" och markera och redigera innan du söker igen :) Kan...
Hmm, min webbläsare(orginallet) funkar faktiskt felfritt. Jag kommer från en Iphone 3g där surfa var a true pain in the ass. Så jag är ruggigt...
Tror alla "unibody" som Iphone skulle må dåligt av nåt sånt. Kraften blir ju mer påtaglig om de inte kan få "hoppa av", eller hur man ska förklara...
Upplever de inte så, lägger den generellt på läderfodralet. Men när jag lägger ner den för kvällen så lägger jag den fritt ovanpå laptopen, för...
That's what she said! (hahah, var tvungen ^^). Min åkte i golvet på jobbet, 4 timmar efter jag köpt den...höll på skita på mig, men inget märke...
Tänkte iom att detta är Tips och trix så delar jag med mig av nåra bakgrundsbilder jag slängde ihop som hastigast :) Alla har storleken 960x854...
Tackar Mogge! De var köp direkt på det, hehe :) Toppen videor har du gjort också, tänker på denna och din Arc unboxing! :D
vad är den optimala upplösningen på en bakgrundsbild för Arc? Tänkte göra en själv :) Men hittar inga bra mått nånstans...
Tackar för alla tipsen! :) Sitter och går igenom ett par för att se vad som passar :)
Skulle nån kunna tipsa om en schysst klocka med väder? :) Likt den som HTC sense kör med.
Tackar för tipset om Zeam, ny i Android världen och har nu dragit ner den :) funkar ruggigt bra, absolut! (snygg var den också!)
Kunde inte hålla mig till imorgon! Så åkte till Telia innan jag drog till jobbet och hämta ut min Arc... Sitter nu och dreglar av lycka, att gå...
Efter mycket daltande hit och dit, mellan DHD, Incredible S och Arc...Så gick jag idag in hos Telia och fråga om de hade nån Arc inne, 3 kvar och...
Okej, tack för informationen. Var faktiskt Desire HD jag varit sugen på senaste månaden/månaderna, mer att nu när de kom till kritan så börja jag...
Inte stor skillnad på skärmen då? =) Och frågan är hur är kameran och även film/videoklipps uppspelningen är, där jag hänger på vad de blir för...
Är allt lite sugen på den med tanke på storleken på skärmen :) Men frågan jag ställer mig om de är värt att slå till på den, om det är värt att...
Lite så jag tänkt också, tycker kritiken för O2X har varit alldeles för varierande för att kunna bilda nån egen bild. Arc har genomgående bra,...
Spännande tråd :) Iom att jag själv står i valet till en Xperia Arc, så känns detta som ett relevant ämne. så o2x'n känns långsammare i sitt...
hehe, de vore väll inget skoj för de som väntar på den! :) Har tittat lite närmare på Samsung S2 och är väll imponerad, men jag kanske är löjlig...
Tack för tipset! Men är rätt taggad på mobil just nu, och den är ju oklart när den släpps så jag fattat de, givetvis nån gång i maj/juni typ. Sen...
SE Arc får ruggigt bra kritik rakt igenom. Lite snack om byggkvaliteten, men å andra sidan så verkar de vara olika från person till person. Och...
Jo, de är väll så jag tänker, är de där .3" något jag behöver :) Angry birds snackar vi, och enkla spel som det, inget direkt som ska vara...
Jo precis :) Usch vilken beslutsångest detta ger mig, värre än när jag köpte min första lägenheten, som jag fick veta att den blir min idag,...
Ne förviso, men de var väll mer att jag tappa förtroende för dem, hehe :)
Tack för svaren baracken! :) Så de är inte svårare än så att få över filer, då kan jag inte ha det som nåt som ska överväga till den ena, hehe...
Tack för svaret Madeli! Hur upplever du batteritiden? Jag räknar iofs inte att vara ifrån en laddare så mycket, och har som vana att alltid...
Tack för svaret! Läste också att de är lite ont med minne till appar, men vet inte hur jobbigt/påverkande de kan bli för mig :) De som...
Hej alla glada! Sitter här med en Iphone 3G. Och kan säga att jag stått ut med den i 2 år nu, och jag börjar mer eller mindre bli gråhåriga pga...