Separate names with a comma.
"Säljer min Samsung s3 frontier som jag köpte av en här på forumet som haft den sen 2018 Juli." Enligt han själv iaf :) Vad säger du @remtml ? :)
*Noterat*
Säljer mina Sony MDR-ZX770BN Hörlurar On-Ear BT pga jag blev blåst på ett köp å säljforum. Dessa är knappt använda och kartong med medföljande...
Säljer min Samsung s3 frontier som jag köpte av en här på forumet som haft den sen 2018 Juli. Köpt till klockarmband som syns på bilden....
Synd att man inte läste det här innan jag betalade 2300:- för ett objektiv jag inte fick skickat till mig =/ Dock ej här på swedroid.
Sålde en Feiyutech G6 till mr N3rox! Blixtsnabb affär och snabb kommunikation! Snabb betalning. Rekommenderas varmt!
En ny ren bild. Originalbandet i silikon medföljer självklart.
Borde inte vara nått problem med dem men JAG lämnar inga garantier. Därav det billiga priset. På gopros forum snackas det om att just 7an har den...
För 200:- extra så skickar jag med ett ministativ från Zhiyun Zhiyun Bordstativ TRM02 (Stativ - Bordsstativ) | Scandinavian Photo
SÅLD Min Feiyutech G6 som de inte verkar få till firmwaren så den funkar som den ska med min Gopro hero 7 black (the gimbalkiller) Lämnar inga...
Säljer min frontier som jag köpte av en här på forumet. Köpt till klockarmband som syns på bilden. Den har bara legat och knappt använd så nån...
Nickelodeon Kart Racers till ps4. Hojta om ni har nått sånt till salu!
Gör om lite i väskan hemma.... Nån som säljer en crane plus för högst 2500:- ? Ska användas med A7 III med Samyang 14mm. Bara plus intressant OM...
Feiyutech SPG gimbal köpes!
Magiskt bra bild!
Ska nog ta och testa ett sånt system :) Testa med 2 kameror först (en på framsidan och en på baksidan) och sen kanske en inne om det funkar som...
Frugan fick sina förra veckan. Jag tog dem... Hon lär aldrig ändå använda dem. Jag tycker de funkar bra!
Frugan fick sina skickade igår efter väntat mer än en månad nu.
Köpte en klocka av Roger! Supersnabb på att skicka och smidig kommunikation. Rekommenderas!
Hur får man in watchfaces från är downloadable från internet in i klockan?
samma för min fru. Inte ett ljud mera...
Nu kan man skriva ut hos postombudet :)
Frugan har väntat på sina sen 23/10 nu... Bara massa bortförklaringar om att de inte är i lager osv från veddestagruppen...
Men om man vill ha vibrationsalarm på morgonen då? Hur gör man då? :D
Kan man sova med klockan utan att man "ställer in massa grejer" i sömnen?
Vad kör ni för band på era Frontiers? Behöver lite tips pga jag snart får hem en med originalbanden. Så bring them pics on och gärna länkar (om...
Köpt av remtml !
Nån mer som har nått att erbjuda? Han ovan ångrade sig och ville inte sälja sin :( Messat några på blocket som vill ha 1500:- för nästan nya men...
Nån som har en sån till bra pris i Uppsala eller norr om sthlm alt skickas till mig? Hojta isf!
Fan att man alltid missar grejer! Ville ha en klocka
Söker fortfarande!
Byter mina Sony MDR-ZX770BNB Hörlurar On-Ear BT mot mindre inear blåtandshörlurar. Dessa är knappt använda och kartong med medföljande kabel finnes.
Ingen som läser köpesannonser ser jag. Efterlyste ju en 46mm moto 360 v2 förra veckan hehe
Oki för liten då
Sett många olika priser i forumet du sagt att du vill ha. Vad vill du ha om det är 46mm? ;) Bra pris = snabb affär
43 var den väl på? V
Nån som säljer en moto 360 46mm klocka?
Såld på 20 minuter på blocket
Säljer min S7 edge svart som jag haft i två år nu. Självklart några små microrepor på displayen som bara syns när man kollar noga. Spigenkal...