Separate names with a comma.
Japp
Inet har
Det där ser ut att vara utan, med heter CFR.
Håller med, kungen av batteri är fortfarande LG G2, hoppas de gör en ny i det formatet snart.
Jag använder laddaren till G3. Laddar numera från tomt till fullt trådlöst med kinasticker på ca 2h, riktigt bra.
Har haft till både LG G2 och G3, funkade utmärkt förutom att det till G2:an repade skärmen runt öppningen.
Samma
Min ligger på samma nivå, ca 4,5h skärmtid blir det innan laddning, då oftast utomhus halva tiden med max ljusstyrka, står dock på Auto.
Min betedde sig så utomhus i starkt solljus men det verkar vara fixat med senaste uppdateringen.
Har du installerat senaste uppdateringen? Den gjorde stor skillnad.
Nillkins härdade glasskydd är superbt annars, finns för 80-90:- på Ebay, tar ca 20 dagar att få. Köp inte det som heter PE+ som ska skydda ögonen...
Jag sökte efter den manuellt och då dök den upp.
Tog 11h innan min gick från 100% till 99%, standby med några tändningar av skärm. Verkar ha fixat ngt med standbyförbrukning i vart fall.
Vad ger V10C?
Fick min likadana idag, lite synd att den är ca 0,5mm för tjock, blir en springa vid volymknappen på baksidan. Laddar ca 1% per två minuter så...
Jag har det abonnemanget och det var solklart tre månader för abonnemang ingångna för ett visst datum
Erkänner mitt misstag men jag upplevde den verkligen som metall. Det är nra känsla i den plasten;)
Apple har väl redan stöd för att köra utan. Operatörerna är väl dem som bromsat den utvecklingen. Första steget är taget:...
Iphone för surf är nog bäst egentligen men jag är nöjd med min LG G4 också, kameran är grym. Att den är plastig förstår jag inte, det finns ju...
Okänd tag sa min när jag fösökte köra över från G3 till G4.
Jo som jag skrev så var inte USB-kabeln 100% intryckt i laddaren, efter att det fixats så laddar den på sisådär 1,5 h.
Beställde em sticker från Hong Kong hoppas den kommer snart, saknar trådlös laddning.
Hittade anledningen, usbkabeln satt inte 100% intryckt i laddaren! Laddar 1% per minut nu :)
Ohyggligt långsam laddning med originalladdare och sladd? Min tar 5 h att ladda, G3 var enormt mycket snabbare, är detta ett känt problem?
Här är två bilder: https://drive.google.com/file/d/0B6HZO3rYSqEzSlYyUG9GclVlUTg/view?usp=sharing...
Noterat, du ligger högst än så länge!
Har köpt en LG G4 så tänkte kolla intresset för min LG G3. Det är en vit LG G3 med 32GB inhandlad på MediMarkt 2014-11-16. Telefonen har ett...
Väldig bra köpare som är trevlig och snabb. Välkommen att handla nästa gång jag har något att sälja!
Tack Johanrosvall för en snabb och enkel affär!
Har ett godtagbart bud med avhämtning på lördag så jag håller dem till dess och stänger tråden när de är hämtade. Bud var via PM.
Nej inte uteslutet men det väger nog mer än 5kg så det kan vara dyrt, dessutom stort. Verkar som det skulle gå med Schenker för 120:-, gäller bara...
Tre veckor gamla Yamaha vita NX-B150 2.1 högtalare som du ansluter med Bluetooth eller vanlig 3,5 mm kabel. Köpta på CDON, väger en del och jag...
Metallcase?
Bara man slipper den olidliga edge enhancement så är jag nöjd. Enda felet med G3!
Eftersom auktioner är bindande på tradera och du inte har ett "köp nu" pris så kan du nog inte sälja dem här för 6395:- eller har du fler än två?
4g ger 30mbit på lågtrafiktid men när folk är hemma och använder det samtidigt som på kvällar blir det 5-8 mbit. 3G ger 10-12MBit samtidigt. Tele2...
Hulta - Borås Är också innerligt trött på 3:s branding av telefoner.
Betalar 850:- i månaden till 3 men kommer delvis att byta till Tele2. 3:s 4g är oanvändbart på kvällar där jag bor, Tele 2 är ca 10ggr snabbare så...
G3 är br men håller med att G2 var bättre, synd att den inte uppgraderades med ny processor istället.
470:- för en LG G2 32GB blev det