Separate names with a comma.
Har så fina minnen från Nexus S, 400 kr
Monster Freedom isport. Fint skick med kvitto samt kartong. 500 kronor
S7 EDGE samt 1000kr?
PM
Jag har en i nyskick köpt 2016-09-16. Sandstone skal samt original skärmskydd. Komplett med kvitto 3000 stabila kronor så är den din
Söker en olåst Xperia X compact i nyskick helst. Kom med förslag. En Oneplus 3 kan gå i motsatt håll med pengar imellan från din sida.
Yes, hojta till om det bli intressant. Mvh
3000 kr
Oneplus 3 i nyskick, komplett med kvitto. Dock gäller förskottsbetalning (swish). Se min sida för referenser.
Bump och uppdaterad annons
Tyvärr
Helt i nyskick 64gb Komplett Original bambu skal Skärmskydd sitter på, den är dock repig och en ny bör beställas. 3000kr priset är fast så...
1500
Bump 1
32 GB Samsung original flippcover i läder Köpt i England, inget kvitto men personligt kvitto ordnas. Duos varianten som tar dubbla sim....
Galaxy S7 edge i nyskick?
Endast försäljning som är aktuellt just nu tack ändå
Olåst Micro repa finns på skärmen, baksidan samt sidorna i nyskick 64GB Rosé Komplett med laddare och oanvända hörlurar. Kvitto till den ska...
Nexus 6P komplett, spigen skal + 500kr
sålde en ipad air 2 till Econys som är väldigt trevlig och smidig att göra med. rekommenderas varmt
Söker en fin HTC 10 En Nexus 6p 32gb komplett med spigen skal Samt en Xperia Z3 compact med en spricka på baksidan. [IMG]
Jag kan eventuellt vara intresserad av din P9, är det den du köpte av Kallekulla? Trodde skicket var bättre än du beskriver här..
Repfri skärm Klassiska färgsläpp på ramen men inget märkvärdigt. Funkar kanon [IMG]
Fuck .....sorry Mattias du har alltid första tjing på den.
Vet tyvärr inte då jag inte har kvar kvittot.
Gold Väldigt fint skick 16gb Wifi Kartong samt laddare ingår. 2500kr eller bytes mot mot mobil, pengar kan gå åt båda hål. [IMG][IMG]
Nej jag skojar inte , du har fått 4100 inklusive lurarna om jag förstått det rätt. Men men. Jag tar tillbaka båda mina bud och ursäktar för detta :)
3800 utan hörlurarna??
4200 för båda
Olåst 16gb Fint skick på båda baksidan samt kanterna. Guld Endast laddaren har jag kvar. Personligt kvitto kan ordnas för den som vill ha det....
Jag tar den till utsatt pris, skickar pm
mycket bra och trevlig säljare, möttes upp och köpte en s7 edge. skicket var bättre än beskrivet. rekommenderas varmt.
1300
Kan en Axon 7 vara intressant ?
Hur gammal är den? Olåst?
Bump
Följ mina tips som du fick igår , lovar att han kommer få det hett om öronen.
Tyvärr grabbar , inget av dem är intressant. Mvh