Separate names with a comma.
Tack, har stängt ned vissa appar, så blir intressant och se om jag får bra skärmtid igen
Vart stänger jag av det? Jag har över 2 timmar mindre skärmtid efter uppdateringen till Oreo
Yes,blandade ihop dom två
Gå in under mobiltnätverk och kolla det brukar stå där
Eller en powerbank som har snabbladdning
När jag hade operatören 3 så fick jag kryssa i en ruta i mitt 3,för att få wi-fi samtal
För att du måste aktivera tjänsten. Tar du kontakt med kundtjänst och frågar om du kan aktivera det,så fixar dom säkert så du kan använda wi-fi...
Ok,tack för svaret. Då vet jag
Den är kvar hos mig, prov att lägg till den igen då
Okej,tack för svaret
Funkar Samsung Pay eller är det kört på den fronten om man skickar efter??
Före Oreo,så hade jag över 5 timmar skärmtid.Nu har jag 3 timmar.Så batteritiden har helt klart försämrats med den nya uppdateringen
Du kan ställa in ett stör ej schema, med olika tider tex mellan 21 - 05 typ. Då är det inget ljud, men du kan oxå, välja om du vill att vissa...
Har inga problem med Netflix, över till CC från Iphone
Har en S8 så jag tycker det är konstigt, du borde ha samma eftersom du sitter med en S8 plus
Ser ut så här för mig iallafall
Överst i rullgardinen visar vad som spelas, drar du ned rullgardinen lite till, så får du fram en fyrkant. Där trycker du och allt försvinner...
Fick bättre batteritid, när jag stängde av Inställningar->Enhetsunderhåll->(Batteriikonen)->3 prickarna->Avancerade...
Jag stängde av appövervakning, och fick bättre batteritid, klicka på film 3 prickarna till höger, och stäng av
Ja, jag var ju i kontakt med Tele i går, men dom bara skyller i från sig. Och dom kunde heller inte se att något inbjudande hade gått ut från...
Får heller inget, fasten det är skickat inbjudan
Vill gärna ha en inbjudan från någon där det är 3st eller fler.
Upplever oxå att det är sämre. Jag har gjort en återställning, utan bättre resultat
Har kollat på Spigen Liquid Crystal, någon som har det, och kan säga hur passformen är
Jag får på IOS
Rätt nöjd med batteriet på min Duos, inget är avstängd [ATTACH] [ATTACH]
Oki missuppfattade dig jag
Gå in på ljud och haptik,rulla ned till sms signal, där inne kan du klippa av ljudet och sätta bara vibration
Blir nog till det
Samma här, köpte Iphone X, men gick tillbaka till S8 efter 4 v, så nu ligger bara X och dammar
Gjorde så för mig oxå, när jag skulle skapa konto, avslutade appen och gick in igen, då var det inget problem
Ja det är det
Tog hem Eurosport Player i går,castade med Chromecast gen 2.Kollade i 5 timmar utan avbrotts appen funkar fint för mig
Körer Blue Mail
Jag var tveksam att köpa dom,men ångrar mig inte att jag köpte dom. Tycker dom sitter bra i öronen, och blev överraskad över ljudet
Okej, då vetta fasiken. Då har du inte samma som jag har på S8 an
Överst på höger sida ,vid di 3 prickarna vad står det om du går in där
Kolla inne i bluetooth inställningar på telefon, om du har media synk. Så var det för mig,hade riktigt dåligt ljud innan. Men jag har en S8
Tack, äntligen bättre ljud
Har läderfodral och trådlös laddare funkar