Separate names with a comma.
Ålder kan ha viss inverkan hur den veckodagen, eller ibland, alla veckodagar landar. :) [ATTACH] (Vad sjöngs d mer om än: fun, fun, fun, fun?)
Exakt, blir lite motstridiga önskemål. 1080x2400 6 438,63 1080x2400 6,1 431,44 1080x2520 6 456.95 1080x2520 6,1 449.46 T.ex. min g84 ligger väl...
En annan liten avigsida av att pendla mellan, säg, 15 till 80 % är att om man manuellt, [på förslag] eller enl. schema, aktiverat batterisparläge...
Slightly off topic, men ändå inte, då IKEA: Det verkar vara en användbar, trevlig, produkt, ja. Något som slog mig med viss förvåning (då tidigare...
Kan jag inte tänka mig. Förvisso ska, som @Boris92 , nämnde stödet ha blivit (än) bättre i senaste Android 15 (som verkligen långt ifrån alla ännu...
Nu har jag använt, eller annorlunda uttryckt, accepterat operativsystemets nya funktion i kategorin "skydd mot överladdning" i cirka en månad (och...
Det är bara att ställa in sig på att de närmaste dagarna, veckorna kommer det mesta kretsa kring Samsung, även om vi förhoppningsvis passerat...
Ja, nu hann du även svara, å fått lite tips, men ja klämmer in min kommentar som var på gång ändå. Nu kan jag inte assistera i just detta, även om...
I en mycket nära framtid kommer ingen att behöva skylla på Mållgan, sin svåger, eller att datorn säger "nej"; vi lägger nu bort allt vårt sunda...
Jo, inte helt oväntat i princip mitt i vintern med helger bakom oss; de senaste åren har väl t.ex. januari legat högre än december. Om knappt en...
Ja utifrån, så kan nog många i världen, precis som vi om andra delar av den i brist på närmare kunskaper, betrakta de nordiska länderna som mer...
De är så renliga av sig där borta, en städskrubb i varje hörn. :) Vad ska man säga? "... den underbara sagan om ett land på andra sidan hafvet...
Jo, i den storleksordningen börjar det märkas; vi fick vår traditionsenliga höjning (förmedlad från Bahnhof med inbakade hälsningar från...
Ungefär som en iphone. :) Så, nu har vi lyckats uppröra en icke obetydlig skara, som har det gemensamt att föremålet för deras dyrkan har...
Ja, jag noterade det efter mitt inlägg - i artikeln jag länkade till. :D (Hade tydligen missat den detaljen; å som bekant, även om något ser ut...
Saker å ting presenteras ju som bekant även lite olika; av diverse nyhetsförmedlare lät det som att nu följer Meta (personligen använder jag inget...
Jaha, så uppdaterade man härom dagen en mobil till senaste versionen (stabila; håller inte på med annat) och klev över tröskeln till version 134...
Låter ju inte precis lysande. Den undantar samtal från kontakter som finns i din adressbok - å så kommer den dagen då din "hett eftertraktade"...
Det finns ett uttryck i stil med att man är: för fattig för att handla billigt. Det kan låta som en paradox - om något är billigt borde även den...
Det finns som sagt ganska mycket som ganska många där ute inte skulle ta i ens med tång. Det trista, förstås, är om något, oavsett vad, blir...
Nej det är sant; den enklare sökning av innehåll i (ännu) icke återställda säkerhetskopior som jag beskrev måste förstås antingen göras på aktuell...
Ja inloggning kanske man inte kan kalla det, men man kan ha sitt Google-konto (eller välja ett om flera, som en del verkar ha) kopplat till Google...
Länkade till nedan nyligen genomförda lilla test i tråden för Moto Tag, så kan lika gärna göra det här också. Fördelen med Moto Tag, tile,...
Jag föreställer mig att man inte behöver (å varför skulle man) ha blåtand påslagen hela tiden; det är ju först om man behöver leta efter den. På...
Där ser man, ja som jag sa, man kan få intrycket av deras sidor att sådan funktion finns. Sedan är väl noll möjlighet till redigering om möjligt...
Ja, det mesta har sina specifika fördelar; en NAS är oftast placerad där de andra kopiorna finns (men ja, har sett t.ex. vänner använda varandras...
Ja, den borde förstås ha nämnts i det här forumet. Har nu ingen, men man skulle kunna lägga till att den verkar ha hyfsad räckvidd kontra vissa...
Använder samma app som @jnsson , SMS Backup & Restore, och som du såg i bilden i inlägget från i somras som du svarade på kan man visa/få en...
Åhå, jo det förstås. Å jag förstår att det kan ju bara vara intressant om det är rimliga kostnader. Men d ska nog inte vara några problem. Ja det...
Det är bara lite trist att om det nu skulle trilla in något bra, och om man nu är lagd åt att lägga 7-9 tusen, som många av de bättre kostar, å...
Nu är hetsen igång igen. :) Det låter ju fint å så, men det båtar ju föga om det är 6,5++ tums skärm.
Som jag antydde indirekt ovan i min kommentar till @jnsson var det till skillnad mot t.ex. säg de modeller som säljs i elektronikladorna, allt...
I vissa delar har väl det varit fördelen med de modeller, från olika märken, som har varit mer inriktade mot företag; att det inte bara är enkelt...
Tror jag har förstått att du har lite olika önskemål (var d inte något om möjlighet att läsa säkerhetskopierade konversationer utan att dessa hade...
Att "diskontera" den i mitten av januari kan straffa sig. :) Den har ju en förmåga att sammanfalla med oförutsedda utgifter [infoga valfritt:...
Ingen erfarenhet av just det. Men något annat, helt frikopplat, som jag sprungit på är vissa inbäddade video-/ljudspelare på webben som...
Då har vi lärt oss något i dag; att det kan vara bra att ta med sådant som (man anser) är väsentligt i ursprungligt inlägg. :)
Ja, @Johnh3 har sannolikt rätt (sedan kan tillverkare ge luddiga besked, ändra sig etc.). (Rent generellt är Motorola, åtminstone f.n., å kanske i...
Det var ett tag sedan vi såg flera (>2) kritiska sårbarheter i Androids säkerhetsbulletiner, å kopplat till "System" (avser Android 12-15). (Rent...
Hah, jag tror vi får skapa ett forum för Anonyma Iphonemissbrukare. :D - Hej, jag heter Ove, jag är Iphonemissbrukare. - Hej Ove! - Ja alltså, d...