Separate names with a comma.
Tack för erbjudandet men det är mer än vad han har råd med tyvärr. Vi försökte köpa när de såldes för 3500 men han inte med. Hans Nothing Phone 1...
Köpes en Samsung S25 Edge 256 GB för max 4000 sek. Gärna kontantaffär i Stockholm. Den ska vara ny och komplett. Mins sons lur paja just så...
Var försiktig. Jag har inte kunnat handla på Amazon på över två år efter de stängde av mig för för många återbetalningar. De var aldrig jag utan...
Hmm. Där måste man vara medlem har jag förstått. År det en årsavgift? Gissar att man då beställer på nätet så de har dem hemma och tid att hjälpa...
Jag har en New Beetle som jag pendlar till jobbet med. Utväxlingen gör att man inte gärna kör över 100 k/h med den. Nu är det dax för nya...
500 ink frakt bjudet
köpte ett par sleeping buds av @jimel . Snabbt levererat och välpackat. En mycket trevlig affär. Rekommenderas starkt.
Köper skickar PM
700 plus frakt bjudet
Har du länk till var du beställde? Jag tänkte lägga en order om jag hittar för rimligt pris. SUMTOP är det på Aliexpress?
Tack för tipset. Jag loggade bara in på din länk och valde enhet ock klickade "säj upp försäkring" Fick då info att försäkringen fortsätter gälla...
Bjuder 4000 i snabb kontant affär. Jag hämtar för jag bor i närheten
Köpte en Steam Deck oled av @Magic163 Mycket trevlig att göra affär med. Vi möttes f2f vilket inte är så vanligt nu för tiden. Rekommenderas starkt
Hej Sonen har börjat tala om att köpa en handhållen apparat för spel. Typ Steam deck, Lenovo legio, Asus Rog eller vad de nu heter. Någon som har...
Köpte ett par JBL lurar av @RURAL Mycket trevlig kommunikation och snabbt levererat. Rekommenderas starkt
850 plus frakt
500 bjudet
PM sänt
bjuder 700 bara för jag är nyfiken att testa
Ändrar tyvärr mitt bud till 500 plus frakt
bjuder 700 plus frakt
Väntat länge på att köpa en Max G3 olåst från tex Aliexpress. Något som vet något? Min G2 blev stulen förra året och saknar den mycket men vill...
Köper för 600
Köpte en extern monitor av @gurrzen i ett F2F möte. Mycket trevlig kille att göra affär med.
Köper
Köper den
Köpte en trådlös router av @Mrhoyt Som alltid trevlig att göra affärer med. Snabb leverans och välpackat. Tack
Drar tyvärr tillbaka mitt bud. Köpte på annat håll.
500 plus frakt bjudet
1400 plus frakt
Köpte div mobilskal till flip6 av@CABBAN05 . Mycket trevlig att göra affär med. Snabbt levererat och välpackat. Rekommenderas starkt
Köper för 200 plus frakt för alla skal
Köper. Skickar pm
Sånt kan säkert också vara kul. Kan vara så att det var en annan modell jag såg priset på då via prisjakt för 599 så därför bjöd jag hälften för...
Bjuder 300
Köpte ett par buds 3 pro av @dartan. Mycket trevlig att göra affärer med. Rekommenderas starkt
Skicka PM med vad du begär för den. Lite tveksam då jag gärna vill att hon ska ha en fungerande telefon om något händer. Jag ser att man kan byta...
Tyvärr äldre än vad jag tror hon vill ha.
Håller helt med. Min far i samma ålder fick en iphone 13 pro förra året och han svär fortfarande men har väl lärt sig nu. Inte lätt med nytt