Separate names with a comma.
Har köpt
Fin Galaxy Watch 5 pro säljes. Vad sägs om 800:- inkl. Postens blå. [ATTACH]
Köper Watch Ultra Titanium Gray i nyskick, självklart är jag ute efter bra pris. ;)
Köpt!
Något knepigt har hänt med bl.a kontakten mellan Watch och S10+. På klockan visas rätt tid och mobilens tid är rätt men sömnen registreras till...
Det blir ju väldigt varmt under original silikonarmband och min hud blir knepig där. Ni som bytt, vad har ni köpt och var?
Hej! Är det någon här som lyckats använda Android Auto i en Citroën? Jag har en 2017 C3 och har försökt i över ett och ett halvt år.
När jag installerade Samsung Pay blev jag naturligtvis tvungen att lägga in pinkod. Eftersom jag använder glasögon så hade jag ställt in...
Eftersom jag använder hörapparater är inte in-ear praktiska för mig. Är någon intresserad av oöppnad förpackning vita Buds för 1000:- plus ev....
När en kompis skickade en bild till min spraymail, visades i både min Note 3 och Ipad att bilagan bestod av 0 kb. När jag däremot kollar...
Hej! Hur många av er gick från Note 2 till 3? Är det värt att göra? Jag har blivit erbjuden kanonpris från Tele2 om jag förlänger. Skickat från...
Har en app från Gefle IF som jag inte får att visa åäö. Det finns inga inställningar i appen så det måste vara på mobilen. Hustrun har samma app i...
Ska med dottern på The Darkness på Tyrol i morgon söndag. Kommer med bil och undrar över bästa ställe att parkera. Det bör väl inte vara lika...
Efter ics uppdatering kan min musikspelare inte spela de mp3 som ligger på minneskortet. Klickar jag på en låt så startar spelaren men den spelas...
Pågår det scanning efter nätverk även om jag redan är ansluten till wifi? Så gör min LTE i alla fall. Jag har inte sett det ske innan idag. Går...