Separate names with a comma.
OneClickRoot är ett program man laddar ner som kollar telefonmodellen mot sin databas och rapporterar om den är root-bar eller inte. Får man upp...
Hej. Någon som har lyckats roota dessa paddor? Jag har sökt en del under kvällen men hittar inget som passar just denna modell. Kingroot,...
Det här var ju en kul process att få root på den. Jag hade den redan rootad innan jag uppdaterade och gjorde ingen fabriksåterställning så...
Hej. Finns det någon butik som säljer custom flip-cover skal (till S3)? Jag har hittat några butiker som säljer bakstycken men inte...
Thiesen: Utåt kund så är det mest presentationer och powerpoint som visas. Internt så kommer det mest att vara mailen och kalenderna man vill...
Hej. Jag håller på med en rapport till företagets ledningsgrupp om införande av smartphones i verksamheten. En av frågorna som herr VD ville...
FB visar ju rätt tidszon när jag surfar dit. både med telefon och dator. Min googlekalender har också rätt zon vad jag kan se.
Klockan och facebook etc. Apropå tidsomställningen så kom jag att tänka på att min Desire inte riktigt kommer överrens med facebook om evenamang....
Jag har använt Handcent i några månader utan problem förrän nu. Hancent SMS vill inte ens laddas ner till min Desire. Jag har inga problem för...
Hej. Följer upp Snooze's fråga med en egen i samma kategori. Jag har en tid försökt koppla upp min nya fina Desire mot jobbets nät utan framgång....