Separate names with a comma.
Äntligen en fungerande skärm! Hämtade ut min SXS från 3-butiken igår och kunde knappt tro det men Anovo hade faktiskt bytt displayen nu! Vilken...
Det verkar som om Anovo/regenersis inte har koll! Fick mail idag från Anovo om att min Xperia S fanns hos 3 butiken sen den 2/10. Skickade genast...
Förstår din frustration, jag väntade i två veckor på att få tillbaka min och då var den inte åtgärdad! Chattade igår med Sony supporten och de...
Anovo har klantat sig igen! Hej, Jag har haft min Sony Xperia S sen tidigt i våras och har haft gula fläcken problemet sen jag fick den. I...
Jag har haft det problemet också sedan jag laddade ner Singapore Generic 73 för en vecka sen. När man bootar om SXS så är det nån eller några...
Den finns i Stockholm.
Säljer min Herotab platta med Gingerbread 2.3 för endast 500:-!!! Processor Samsung 1,2 GHz 16GB internminne 512MB ram Skärm TFT 800x600...
Ny video på User Interfacet Hej, Här är en ny intressant video där de går igenom UI på XS....
Jag kör Android 2.3 och har problem med att både mina köpta och gratisappar försvinner från Market. När jag avinstallerar Markets uppdateringar...