Separate names with a comma.
Det är klart det är värt det! :mad: Lika bra att anpassa sig innan apokalypsen är här. Annars får man väl dra i en sådan här:...
Vad används mumble till? Googlade på det men fattade inte riktigt.
Ok, tack för att du skrev här. Jag här så svårt att.tro att man inte skulle upptäcka det här bruset. Speciellt om mån får det påpekat för sig. Det...
Har nu hört av mig till HTC och de bekräftar att om telefonen visar ett fel inom två veckor från köpet så räknas den som DOA, dvs dead on...
Min butik vill skicka den på reparation ändå säger de. Eller rättare sagt vill de att jag själv ska ta kontakt med HTC och skicka den själv. Så...
Det finns inga fasta regler på det och säljaren har rätt att välja om det innebär en oskälig kostnad för denne. Men de tar upp mobiltelefoner som...
Gott. Posta gärna så fort som möjligt. Måste förmodligen lämna tillbaka telefonen idag om jag ska kunna kräva en ny direkt i butik istället för...
Jag raderade genvägen nu och lade till den igen och då försvann det. Får se om den funkar nu.
Jag här kopplat min HTC mailklient till min One.com-mail via IMAP. Allt verkar funkar fint förutom att det står en etta vid mailboxen på...
Har precis köpt min Legend och bara gjort några snabba samtal på den men det brusar ganska mycket. Inte som högfrekvent köttstekande (som du skrev...
Hej konkret! Har samma problem som du. Ringde Tele2 men kvinnan jag pratade med kände inte till något vanligt problem. Dessutom var deras...
Alright! Dags för första posten efter en hel del smygläsande. Har fått min HTC Desire nu. Jag är helt nybörjare när det kommer till Android och...