Separate names with a comma.
OK! Får väll ta och ringa 3 och eventuellt HTC och fråga vilka möjligheter jag har
Pratade med folket inne på 3 (där jag köpte telefonen) men han vägrade erkänna att det skulle vara något vanligt bland Legend eller HTC-telefoner...
Hallå där! Har ett problem med min Legend. Jag ringer inte så ofta med telefonen men när jag väl gör det brusar det i princip under varje...
Har ett ganska konstigt problem med min telefon som jag behöver hjälp med. Jag bor i växjö och använder min mobil väldigt ofta till surf. Hemma...
Kanske inte hör till ämnet men finns det någon bra app där man kan välja att använda Wifi eller 3G-internet? ibland ansluter min automatiskt till...
tack! hjälpte verkligen:D. jobbigt när man har 3 olika kontakter för vissa personer :S
har också lite problem med min nyinköpta legend. Finns det något sätt att lägga till nummer till ens facebook-kontakter så man slipper ta bort dom...
hittar inte 3gwatchdog i market. är det tillgängligt för legend?
är det tillåtet?o_O
Jag blir galen :D. Min Legend sitter fast i en postterminal 2 kilometer från mig och eftersom man inte kan åka dit för att hämta paktet stannar...
För er som beställt från Tre: det står nu på sidan "leverans 2-3 dagar" så man kan väll anta att dom har i lager nu
Ska försöka skriva en liten recension när min kommer. Någon som vet lite mer exakt när Tre kommer få in sina telefoner?
kommer väll in den 9:e? lite väl länge att vänta kanske. Någon som vet när Phone4u kommer få in telefonen?
Såg det med nu! Kanske känns borde köpa en Legend istället för en Liquid
helvete! kan inte bestämma mig om man ska köpa en Legend eller inte :)
Hur kommer Legend stå sig i jämförelse med Acer Liquid i ren prestanda? är det några stora skillnader som finns?