Separate names with a comma.
Hej, är det någon som har ett skal att sälja till Pixel 7 pro så kan jag vara intresserad. Inga fantasipriser, tänker mig max 100kr för skalet.
Hej, har bestämt mig att gå över till android igen. Har en iPhone 12 med låda, laddkabel, div skal, och utan några skavanker (skydd sen dag ett)...
Hej! Säljer nu min laptop med tillbehör. Allt fungerar utan anmärkning och kvitto med garanti finns på laptopen som är i kanonskick. I laptopen så...
Någon som har en att sälja? Gärna med tillbehör
Oj, tack. Men behöver jag en adapter för att mitt nano sim ska passa?
Glömde att jag körde med en borste men ska använda kletmassa (använder det att rengöra mina airpods) och testa om vanlig tejp också fungerar. Tack...
Är det någon som upplevt knaster/statiskt ljud från öronhögtalaren vid samtal? Jag har testat DFU, recovery mode restore, startat om, uppdatera...
Hej, då min iPhone 12 mini måste in på service så letar jag akut efter en budgetmobil att ha under tiden. Gärna under 200kr. Det enda kravet är...
Nej det är det inte. Vad hade du tänkt? Fint att du bor såpass nära med tanke på bränslepriserna just nu kan vi komma överens så möts jag gärna...
Hej, säljer min Dualtron Mini pga förändrad livssituation. De som kan scootrar vet att Dualtron är scootrarnas lamborghini. Kvalité rakt igenom....
Vill köpa 1-2 stycken. Minns att jag köpte dem på Amazon för 30kr för något år sedan. Nu är dock priserna 360kr för en, vilket jag inte vill...
Är det möjligt att sätta upp Apple pay i Microsoft Edge och använda i butiker på nätet som t ex Google Pay? Tillägg: Verkar endast gälla Mac. PC...
Så för att få en smidig garanti så är det typ att svenska återförsäljare gråimporterar telefonen, typ Inet? Pratade med dem idag och fick ett...
Funderar på en Pixel 6 Pro till frugan. Gick det att köpa via Mediamarkt.de och lösa garantin via svenska sidan eller hur funkar det?
Denna eviga väntan på Apple pay. HALLÅ LF VAKNA!!? Den senaste infon: [ATTACH]
Såklart! Tack för hjälpen. Nu kan jag be Google att städa specifika rum. Har du exempel på kommandon som fungerar? Och en annan grej, kan jag få...
Nej. Kan du ge mig en länk där jag kan skapa konto för jag lyckas inte hitta rätt
Got you! Men hur reggar jag mig? Gått in på både Roborock US/Global men hittar ingenstans att regga mig? För om jag följer det du sa så tar det...
Är det någon som kunnat länka ihop Mi Home och Google Home/assistant? Hittar Mi Home i Google och kan logga in i Mi Home. Därefter säger den att...
Är inlägget raderat där LF går ut med att Apple Pay kommer i höst? Vill gärna hitta det och se om någon kommenterat det Kontaktade LF direkt och...
Gå in på prisjakt.se>prishistorik så kan du få en överblick över hur det sett ut förut. _______________ [ATTACH] Pga detta, kanske kan vara...
Funderat på det. Vill inte gärna slå i tårna när jag står i köket. Finns det ingen dammsugare som kan städa under kök med 8 cm socklar?
Hur gör ni med en kökssockel på 8 cm. Robotdammsugarna kommer ju inte åt där? Eller?
För min del så står det inte och faller med Apple pay eller inte. Har för mycket i övrigt som för stunden väger över till fördel för...
Menade såklart hos Länsförsäkringar, my bad
Ingen som hört något nytt? Tycker det är väldigt märkligt att inget nytt (t ex, att Apple pay kommer att lanseras inom kort?) kommer upp till ytan...
[ATTACH][ATTACH]
Kan du länka ett officiellt uttalande? Har försökt att söka runt men hittar bara folk som påstår att dem har pratat med LF
Kommer Länsförsäkringar erbjuda Apple Pay i höst eller inte? Sett olika besked om vad som gäller
Osäker nu men tror det var Postnord
Tält
Beställde en produkt men fick två produkter i identiska paket och med identiska adresslappar (alla namn, spår-id, kolli-id osv). Enligt chauffören...
[SPOILER] Brädspel, 11kr FBA
Tja, letar datorskärm till dottern. Enda kraven är 1920x1080, fullt fungerande och givetvis inga fantasipriser. Tänker mig max 400-500 Bor i...
En bit skyddstillsyn hade funkat om det nu inte hade varit så att klistermärket går från kant till kant. Tänker mig att skyddsfilmen kommer att...
Hm.. hade nog kört på det om inte Puttesson svarat så som han gjorde. Inte? Vill ha något som fäster och blir det mer eller mindre permanent så...
Tja! Som rubriken lyder så undrar jag hur jag bäst och snyggast förseglar ett klistermärke på mitt mobilskal. Så jag undviker att repor och att...
Är det någon som har den blekaste aning om tidsåtgången för att byta dörr+karm+foder?
Äntligen ansluter även Länsförsäkringar till Apple Pay. Skönt att ha något att se fram emot på hösten Offtopic: Nu fattas bara körkortet via...
Tull och moms får du tillbaka av Amazon när du skickat inbetalningskvittot till dem