Separate names with a comma.
Färgerna i inbjudan lär nog vara för nya röda och blåa färgerna på PRO och Air. Men det vore roligare om dom har någon sorts värmedetektor i...
Beta 8 för devs är ute
Ny beta för devs
Beta 5 är ute
Beta 4 är här nu
Beta 3 har kommit. 8gb landar den in på 15 PRO. Kommer nog public beta snart.
Funkat för mig i både beta 1 och 2. Men, har haft lite problem i 2an att den inte vill spela upp musiken via bilen och då har det hjälpt med en...
Har det på engelska men nu när jag bytte till svenska så stod det att det inte var tillgängligt AI alltså
BankID, Swish och Länsförsäkringar funkar Tycker telefonen upplevs lite seg just nu, kan bero på att den är väldigt varm efter uppdateringen....
Laddar nu
Jag köper den gärna
Köpte AW band, snabb på allt. Rekommenderas
Köpte Google streamer, allt jättebra och snabb på att skicka. Rekommenderar
900 med frakt så köper jag streamern
Jag tar dom :)
Jag som varit seg att kolla PM, svarat där nu. Ursäkta för segheten
Jag kan ta båda armbanden
Troligtvis imorgon eller måndag om en vecka
Fick tummen ur och bytte slang efter 3 år i källaren. M365 som inte har rullat mer än 2 mil. Skulle ladda upp den nu men den är helt död....
Ville bara välmening, sett tidigare annonser där personer lägger ut 12.9 som 13 tum. Sen blir 1+1=2 när du nämner Pencil PRO :)
Tips är att du skriver modellen
DE HÄR ENHETERNA KOMMER KUNNA INSTALLERA IOS 18: iPhone 15 Pro Max iPhone 15 Pro iPhone 15 Plus iPhone 15 iPhone 14 Pro Max iPhone 14 Pro iPhone...
Ja, jag har kört dom mesta betorna ända sen ios4. Denna känns som en vettig version, skulle lika gärna varit beta 3-4. Stabil, inga tydliga...
iPhone xs eller nyare
Måste säga att batteritiden är bättre än den var på 17.5 för mig. Inte haft någon app som crashat, allt har flutit på bra efter första omstarten
”Anpassning” av ikoner är tråkig, trodde att man kunde byta ikoner. nya kalkylatorn funkar även i anteckningar. Välj att ni ska rita så räknar...
Hur funka ögonspårning för dig? Var inte användbart när jag prova :/
Appen funkar, provade även logga in med BankID även fast jag inte har konto där. Klickade runt lite, försäkringar laddade men resten ser bra ut
Yes! :)
Som sagt, orkade inte vänta. iPhone 15 PRO. SEB, Swish, bank id, Kivra funkar :) Har provat swisha, BankIDs digitala id funkar. första gången var...
Säg till när någon vet om bank id, Swish och SEB funkar :) Kanske inte orkar vänta på att få bekräftelse
Köpte ett AW band, allt gick jättebra. Rekommenderas!
Ställer mig först i kö, ska bara hem och mäta så det passar :) återkommer inom 1h om det funkar , jag tar den oavsett. Skickar i dm
Söker en ipad helst gen 8 eller nyare, vilken som helst men inte mini varianterna. Pris, max 2800.
Köpte ett Nintendo switch av @Hieveryone , snabb leverans. Riktigt bra säljare
Tar switchen!
Halebop 15 PRO NT 128, beställt vid 17 på lanseringsdagen. har stått under behandling hela tiden, imorse fick jag att den ska skickas med...
Hej! Just nu är våra leveranstider längre än vi önskar, detta pga att modellen eller färgen du valt är väldigt populär och därför svår att få tag...
Fick det här igår 17:30 :( Hej! Din nya mobil dröjer lite, det kan bero på att mobilen inte finns i lager och att vi väntar på leverans från...
Vad står under din order på halebops hemsida? Tänkte om det inte bara uppdaterats för någon men flera lurar är påväg