Separate names with a comma.
Kom ihåg att uppdatera Odd när du fått den
Så vilken bank ger mest av samtliga nu?
Nån som har uttag samma dag? Och månadsutbetalning?
Grejen är att det är färre affärer än man tror dessvärre, som tar Amex.
Vart tänkte du handla grejerna? Tänkte mest, långt ifrån alla butiker tar Amex...
Menar ni att man kan föra över bilder från mobilen direkt till hårddisken? Utan datorn som mellanlandning? Hade ju vart grymt Tack för svar!...
Jaha är det så.. Går det snabbare med en nyare dator? (den är 12 år gammal jag har nu) Eller beror det på hårddisken usb2? Okej tack för info...
Ska föra över bilder från Pixel 6a till extern hårddisk, ca 2.000 bilder/videos. Hur fan kan det ta så lång tid?
Hur är denna? Fixar denna streama 4k videos? Cepter Pulse V2 14" bärbar dator - Power.se
Hola! Är på jakt efter Laptop som ska klara spela upp stora filmfiler/torrents på 20 gb, utan lägg. Skall sända över till tvn, så hdmi ett krav....
Söker en frågesportsapp där man tävlar mot varann, flera stycken. Inte bara 1 mot 1, utan som en familj, 5 stycken får samma frågor. Som quiz...
Jo absolut, men Starkt slag för Norwegian med 0.5% cashback. Gratis uttag i bankomat oxå. Viktigt för mig. Det är en stor fördel jämfört med...
Amex tycker jag tyvärr bommar alldeles för många butiker, för att vara värt. Vilket är synd, med tanke på Cashbacken. Tyvärr stort minus för...
Haha, jag som tänkte byta till dom ikväll
Tack bäste Fraxion! Tänkte ha det som sparkonto för lönen, som ska användas till att betala räkningarna någon dag innan nästa lön kommer. Man...
Vilken bank har snabbast uttag med månadsutbetalningsränta och fria uttag?
Är feg värt med curve? Vilken har du? Vilken procent?
Vilka bank drar skatten direkt, mer än sevenday? Orkar inte hålla på att betala in skatten själv, skönt när det är skattat och klart
Jag är i samma situation. Vilken lösning slutade det i?
Har norwegian bara maximalt 500kr cashback per år?
Samma här, har också Amex. W Men det stör mig något otroligt att det är så få butiker som tar emot det. Bara stora kedjor, inte en enda turkaffär...
Åh fan. Trodde Remember gav 0.5 % cashback på alla köp i fysisk butik oxå... Tack för den infon Vilket kort kör du på?
Remember vs Every Day?
Vad är största anledningarna att ha Chromecast? Streamar allt från datorn till tvn. Har Chromecast nån webbläsare, så man kan spela upp videos...
Finns det någon app som för detta? Spelar in vid rörelse?
Schysst, det är ju ännu mer cashback än refunder... Cashbacken kommer i pengar? Vilka affärer har det varit strul med Amex?
Finns det inget kort från annat land, man kan använda, som har bättre % då?
Oj vad trist!
Skulle säga temu är överlägset bäst.
" Vad gäller Refunder Pay har vi inget datum för när avvecklingen sker. Du kommer i god tid innan få information av oss. DNB Bank som är ansvarig...
Med Amex Blue, skulle jag kunna betala en bil på Bilia med det och få cashback?
Härliga tider! Kan man få inbjudan av dig då kanske när det är dags? Något speciellt datum det är utbetalning av cashback?
Låter ju kanon! Tack för snabba svar
Nice. Det låter ju kanon! Vilka butiker har du märkt som inte stöds, som du saknar?
Nice. Blir att köra det då, när refunder pay slår igen. Kan man se Cashbacken på varje köp i appen/hemsidan?
Vilken är din favorit Fraxion?
Vore katastrof för mig som gör alla inköp med det. Hoppas på nån ersättare
Kan inte ladda upp inlägg på Instagram. Står "Publicerar automatiskt när det blir möjligt" Man kan välja "gör ett nytt försök nu" "Publicera...
Exakt, Refunder pay är bra tycker jag. 1% matbutiker och 0.5%cashback på övrigt. Enda nackdelen årliga avgift och att man inte kan se vilka...
Håller helt med