Separate names with a comma.
skövde , kan skickas :)
någon som vill ha lite mer batteri från nallen :)
vad vill du ha för hörlurar ? skick på dem ?
hur gammal är den ? bjuder 1500 kr.
100 kr för n97 Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
jo , jag har fått till mig 2 Zerolemon batterier på 7500 MAH, priset ligger på 250 kr inkl frakt. PM mig om ni är intresserade.
hej, jag har 2 st Zerolemon 7500 mah batterier till salu.(1 batteri kvar) !! batterierna är helt nya och i förpackningen , det som finns i...
Så.. fick tillbaka mobilen o de har bytt batteriet o testat den så att den fungerar .. nya batteriet är made in japan and assembled in china. Än...
någon som vill sälja sitt skal ? :=)
jag undrar ifall man får mobilen bytt eller pengarna tillbaka om mobil har vart på lagning TRE Gånger för samma Fel. ? för min s4 har varit...
jag vill köpa ett Slim armor view skal , vit helst. :)
tyvär så är det, du kommer ändå fixa knappen .. så varför inte nu än sen.
jag undrar om man kan flasha Tex. tyska versionen av 4.3 på s4an fast utan root alltså helt stock.? inte newbie men första android hade htc...
haft samma problem första veckan jag köpte min , lämnade in den på lagning de bytte hem knappen nu fungerar den perfekt. jag tror att det är...
jag har testat Spigen Neo Hybrid Svart/röd .. och nu är jag ute efter ett slim armor View case helst vit för bra pris. om du har ett till salu...
tur för dig :( jag använder min gamla sensation som jag har som reserv mobil..
50 kr för Skärmskyddet :)
Ville bara Säga att jag har kvar Skalet ifall någon är intresserad av den. :)
de bytte mitt batteri mot en kina kopia nu är det svullet .. har lämnat in den igen. Tele2
det är ingen fara.
170 inkl frakt :)
baksida , ram , hemknapp plus Serial number. inget skärmskydd.
hade samma problem bytte AUX sladden och nu funkar den perfekt.
hallå ?
hej, 200 kr
jag har en till salu för 200 kr. Röd
jag har inte känt på slim armor i handen , men Neo Hybrids bak är platt gummi fast mycket bra kvalité . det är exakt en likadan som den i videon....
jag har ett Spigen Hybrid neo Dante red till salu :)
köpt 26 juni , dålig batteri tid .. fick ny batteri och ny laddning utag (port) kina batteri igen. nu är det svullet .. ska lämna in den på...
kollade upp mitt svullet batteri och då stod det att det är " made in china ". fast det är inte lika stor som förut alltså lika svullet som förut. :O
skicka in mobilen, min hemknapp var seg de bytte den och nu funkar den perfekt igen. aldrig igen mobil med fysisk hem knapp :) eller samsung.
tele2 skickar kartong och fraktpapper till mig idag. :)
BUD..
verkar vara jätte konstigt för det hände inte brorsans s4. :/ verkar vara Sup-Board som brorsans s2 . eftersom de bytte sup-boarden så funkade...
tänker inte betala för ett batteri medan jag betalar 219 kr varje månad till tele2 och har fortfarande garanti :/ tror att det är bättre och...
jag har redan gjort, kanske du inte vet hur ett svullet batteri ser ut!
Hej! För drygt 2 veckor sen så hade jag lämnat in min s4 på lagning. Samsung (tele2) hade bytt batteriet och uppgraderat programvara. Nu så...
jag har ett Spigen Hybrid Neo dante red alltså röd . till salu 200 kr. köpt från amazon direkt från Spigen. ett SN medföljer.! skicka PM eller...
Ville bara Säga att jag har kvar Skalet ifall någon är intresserad av den. :) säljer nu mitt Spigen Hybrid Neo Dante red köpt från...
hej! fick hem 3 st ipad fodral från Siba. Svart , vit , blå. pris: 45 kr + 24 kr frakt. eller bud. tradera annonsen:...