Separate names with a comma.
Jag stängde av 5G och fick märkbart bättre batteritid!
Gjorde ett byte med @mullsjomannen och det funkar alltid till 100 % bra. Rekommenderas alla dagar!
Köpte en Galaxy Watch7 av @boisare och det är alltid smidigt och trevligt att göra affärer med honom! Rekommenderas!
Såld till @fluppen .
Skickar ett PM!
2 stycken: ett med magsafe och kameraskydd och ett Ringke aldrig använt längre än 15 minuter max. 100 kr för båda + frakt du väljer.
Noterat!
Har hittat ett byte.
Min Xiaomi är i mycket fint skick. Pengar går åt mitt håll (summa beroende på skicket på din mobil). Saknar du flera goda omdömen får du skicka...
I gott skick. Kartong och laddare. Bra batteritid. (2 dagar och 17 timmar) Bud börjar på 500 kr + valfri frakt. Avslutar på måndag 1/9 17.00 och...
Köpte en Chromecast av @Miiliio . Hur bra som helst att köpa från honom! Rekommenderas!
Köpt!
Någon som vill sälja en till ett hyggligt pris? Skicka ett PM!
Nu är den tillgänglig för försäljning!
Om inget byte dyker upp kan det bli aktuellt med försäljning.
Xiaomi 15 Ultra i färgen chrome (svart/silver) och köpt i april 2025 på Elgiganten och papperskvitto medföljer såklart. Det fabriksmonterade...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Ironman 2025 Kalmar. Xiaomi 15 Ultra.
I gott skick. Batteritiden för mig: 2 dagar 17 timmar. Bud från 800 kr + frakt. Avslutar imorgon (14 augusti) klockan 18.00.
Xiaomi 15 Ultra point and shoot[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Jag förstår! :)
Skulle jag? När skrev jag det!?
Hjälper en vän att sälja sin X 15 U som han köpte här på forumet för 2 veckor sedan. (Mobilen finns hemma hos mig så inget regelbrott .) På...
Nu går det att se den, jag kunde heller inte se den idag på morgonen.
100W med kartong 200 kr + frakt som du väljer. 80W utan kartong 150 kr + frakt som du väljer.
Köpte lurar av @tojjetok snabbt skickat och som beskrivet! Toppensäljare! 10/10
Var mellanhand åt en vän som köpte en Xiaomi 15 Ultra @silverfang . Allt gick hur smidigt som helst och allt var bara bra. Rekommenderas! +++++
9 band, kartong och laddare. Klockan är i använt men helt okej skick. Batteriet klarar 1-1,5 dagar med allt utom AOD på. Fast pris 530 kr INK...
Ny affär med @king_heisenberg och lika nöjd som jag brukar bli. Toppensäljare på alla vis!
Låter kanon! :)
@king_heisenberg 1000 kr + frakt budat.
Kanske inte exakt det du efterfrågar men.... The Best phone you CANT buy in the USA - (Oppo Find X8 Ultra)
Nej tack!
Ny obruten förpackning. 350 kr ink frakt .
I mycket fint skick. Använd en dryg månad. Kvitto finns. Allt som ingick vid köp medföljer samt ett extra grönt band. Tar bud från 1000 kr +...
Tänkte mig 400 kr ink skicka-hem-frakt.
Bytte mobil med @flipp . Han skickade först och allt var bra packat, i utlovat skick och till det utmärkt kommunikation! Toppen-Swedroidare! 10/10
Jag har sedan 2014 alltid haft en klocka på varje arm. Fitbit har hängt med konstant medans andra armen har burits av Samsung, Huawei och några...
Glad Midsommar! :)
Honor Magic7 Pro[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]