Separate names with a comma.
lite OT men det finns enkla lösningar för fula bakstycken: http://www.decalgirl.com/skins/Samsung-Galaxy-Nexus-Skins :) i övrigt orkar jag inte...
jotack, det har man märkt :o! menmen, det är väl ok att klanta sig så länge man iaf drar lärdom av det ;)?
nja det vete hundan - är det inte nåt skit med optimus 4x att det inte går att låsa upp bootloadern? är det så på optimus G med får det vara för...
jo det är nog närmast det jag gör :)
ni ser så olika vi tycker, jag skulle ta "nördmobilen" direkt jag :D! därför hoppas jag att det blir flera, för jag tror inte det är många av...
är det milestone 5 du kör då eller är det nån nightly?
jag föll för frestelsen att ge den en chans till, den var så dj-a snygg :)! hittills har den skött sig bättre än förra gången iaf, men den är inte...
jag veeet <3 :p! bestämde mig för att ge den en chans till faktiskt och laddade in den igen imorse. notifikationerna funkade inte då på nåt av...
det har jag inte haft ett dugg problem med i stock eller med aokp, men jb sourcery provade jag för ett par dar sen och den var tyvärr tvärbuggig...
menar det :D - stegrande signal, minskande snoozetid och ökande antal mattetal för varje snooze - jag skulle vilja se den som nöjt sover vidare...
men ååååhhh... det har du ju rätt i! tänk att jag så länge jag använt bankdroid aldrig tryckt på den, trodde det bara gick till resp banks vanliga...
jag har bara haft min gnex sen i våras när de började bli billiga (fast hade jag vetat innan dess hur bra den var hade jag kunnat betala mer för...
nääää... det kan jag väl inte o_O?!? bankdroid visar ju bara saldon och händelser, men fördelen är ju att den gör det på alla mina konton - men på...
om jag inte räknar förinstallerade livsnödvändigheter (som kalendern tex) så säger jag: bankdroid swedbank bankID out of milk xtreme alarm...
nu är jag nyfiken - vad är det som är så otroligt bra med tapatalk? OBS! jag är inte spydig utan jag vet faktiskt inte alls hur tapatalk funkar -...
jupp, har aldrig hört nån annan variant här i sverige misstänker dock att de här inläggen åker ur tråden enligt följande: "13....
ja den där appen begrep jag mig inte alls på o_O ja, ganska OT onekligen :p, men jag har personligen inga problem med sånt. som svar på din...
grymt snygg med alla teman och soft keys och ikoner och status bars och boot images och tjofräser, och flöt väl inte vad jag kunde märka sämre än...
gaaaah, jag måste ha haft rejäl otur när jag tänkte igår :o - "rundade kanter" va!? man kan ju faktiskt mäta i ändarna också... :o. hursomhelst så...
det verkar ju så! först trodde jag nästan att jag blivit blåst och att det var bara en placebo-effekt att batteriet höll bättre - men när det...
faktiskt - så mot alla odds så orkade jag ladda ner appen som hette så enkom för att kolla detta på alla tre batterierna (samsung original,...
skulle behövt ett skjutmått egentligen då kanterna är lite rundade. men lite grovt mätt så är kanske originalet 4mm och extended 6mm. jag...
jag har inte glömt att jag lovade att skriva vad jag tyckte om jämförelsen med samsungs original extended ;). men det står ju att man ska hålla på...
jodu, klart det vore nåt - men vi kan nog fetglömma att samsung låter styvbarnet nexus få nåt så fint före de alldeles egna flaggskeppen
jag kan tycka att det vore kul att se en LG-nexus :). de är ju kända för grymma hårdvaruspecs men sämre mjukvara - vore det inte ganska klockrent...
rätt så mycket nyare... men som du säger liknande spec hårdvarumässigt - och vilken är det som har och under hela deras livslängd alltid kommer...
lite lågt ljud rent allmänt kan jag absolut hålla med om att det var, men som andra har sagt i andra trådar så kan man ju välja sina signaler - en...
Ja då har mugenbatteriet anlänt från Hongkong, och det kommer ju att ta några dagar innan jag kan uttala mig om en ev skillnad mot Samsungs...
det tycker jag absolut, den har ju gått ner bra mycket i pris från när den var ny. prismässigt ligger den ju nu i övre mellanklass, och det är där...
ja du ser :) den pingade in i dotterns lur imorse också. inte direkt efter påslagning men jag tänkte ok, jag orkar ramverksjoxa max en gång -...
seså karlssson, inte tala illa om din söte goe nexus - försök nu vara lika avslappnad som din störtsköna avatarkatt :p
jag gjorde ramverkstricket ganska många gånger på dotterns telialur, så det har nog inte med operatör att göra. men nu ger jag mig, hon kan vänta...
men vänta här nu, nu måste jag ställa en antagligen dum fråga. ni diskuterar operatörer här, måste man alltså ha sim-kortet i för att kunna få...
suck, en till som svarar på nåt vi INTE har sagt o_O. för det första har de flesta av oss också "ordnat situationen", och för det andra är det...
tur att NÅN gör det, annars skulle vi ju aldrig få veta när den kom :p
man ska nog vara lite nördig för att vara ett nexusfan :p. men fler skulle nog fastna för den om de provade. dottern skulle få byta upp sig rejält...
Ok, den varianten har jag missat, min är upplåst och rootad. men hursomhelst var väl poängen att man borde inte behöva trixa med den alls för att...
nu blev det allt lite tokigt ;) - du har nog läst bra slarvigt om du lyckats missa att jag har bytt till yakju. (det står ju tom under min avatar...
fast du får ju räkna med att samsung kommer att jobba för att få in jolla i sgs3 först innan du får byta i din :innocent:
kan det månne vara så att Google avvaktar för att se vad äppelmånglarna efter många om och men till sist hittat på innan de satsar stort på nästa...