Separate names with a comma.
Som titeln lyder. Har en skön dansbandslåt som ringsignal, och den stegrande ringsignalen gör att början av låten knappt hörs och den behövs för...
ja, en sån ska jag lätt köpa! verkar supersmidigt.. tack för tipset!!
hehe.. det är ett gränssnitt för att köra ljud via bluetooth. jag vet att audi har en sådan modul man kan sätta in i nyare bilar. annars kan man...
lutar åt att det blir någon form av a2dp-lösning. verkar helt klart smidigast :)
hej, undrar om någon har ett bra tips på bilhållare till en sgs2? jag använder telefonen som navigator och musikspelare i bilen. musiken...
då får vi hoppas att dessa nittiofem procenten inte har behov av att mounta min telefon i deras datorer. jag tippar på att närmare 100 % inte har...
brukar generellt inte vara de hetaste lurarna som skänks bort gratis som tack, och begreppet "mycket" är ju såklart relativt. det finns inga...
poängen är att du delvis betalar telefonen med pengar som du också ringer för. lönar sig såklart bara om man använder telefonen mycket.
haha.. "was that so hard?".. så skön!
spelar ingen roll. ju mindre interaktion med virusburkar, desto bättre :p
för mig känns det dumt att köpa en ny slimmad telefon som är tunnare och väger mindre, när man sedan sabbar allt genom att dra på den ett...
trevligt!! samma spec som nordiska varianten?
det är nog precis ett sådant svar som trådskaparen kallar för "bajs". bidrar härmed själv också till bajsandet..
kan man mounta gs2:an direkt i explorer? om det nu är så att man måste föra över allt via kies, så finns det ju en chans att den kör ext4 *hoppas*
Köpte min på cdon.no, där kostar den 4300 NOK, vilket med kurs motsvarar det billigaste svenska priset. Kontrollerade även mot UK och tyskland....
hallo boyz (and gurlz)! undrar om någon har ett bra tips på bilhållare till en sgs2? jag använder telefonen som navigator och musikspelare i...
@flippzii: svenska för invandrare :)