Separate names with a comma.
Hej, Jag är intresserad av att köpa en iPhone 13 Pro Sierra blå 128GB. Söker en i bra skick har du något av intresse så hör av dig!
Hej! Jag har några spel till Xbox One jag vill bli av med eftersom jag inte har kvar min konsol. Ser helst att en köpare tar allt. Fodralet på...
Jag har en LG G7 64GB svart i obruten förpackning med kvitto. Telefonen finns i Trollhättan. Prisidé: 3600
Hej jag har en iPhone 6S 64GB i bra skick. Batteriet har blivit bytt hos Apple och har 99% batterihälsa. Skärmskydd i glas sitter på. Det ingår 3...
Jag har en LG watch style som jag vill sälja. Den har inte använts så mycket och är i mycket bra skick, det som är mest slitet är armbandet och...
Testar att lägga upp igen med lägre pris. Jag har en LG watch style som jag eventuellt vill sälja om det finns intresse för klockan. Den har inte...
Hej! jag har en LG watch style som jag eventuellt vill sälja om det finns intresse för klockan. Den har inte använts så mycket och är i mycket bra...
Hej, jag är lite intresserad av ett par svarta Sony MDR-1000X har du ett par som du vill bli av med och inte är för slitna så hör av dig :)
Hejsan, jag har en svart LG G6 som jag vill sälja. Telefonen är köpt på Elgiganten och kartongen till telefonen är inte ens öppnad....
Hej! Jag är intresserad av den bakre kameran till Nexus 6P eller eventuellt en trasig telefon med fungerande kamera. Jag kommer inte betala hur...
Jag har en kinect till xbox one och två spel som jag skulle vilja sälja till någon som använder det mer än mig! [ATTACH] Kinect, riktpris: 400:-...
Hejsan, jag har haft min 6P i några få dagar nu och blev lite nervös när telefonen inte kände igen mina Xiaomi Piston 2. Min fundering var om det...
Halloj Swedroid, Jag tänkte bara höra mig för om det är någon som vet om Moto G Turbo kommer till europa eller Sverige? :)
Hejsan! Igår var det nyårsafton och jag råkade ha sönder min telefon (Oneplus One) så nu behöver jag hjälp att välja en ny telefon. Nexus 6P är...
Hej! Jag har alltid kört stock rom innan men tyckte det började bli tråkigt. Så jag har läst mig till att innan man flashar så bör man ta backup...
Hej, Jag har aldrig tidigare rootat en adroid telefon, har endast jailbreakat iPhones. Hur som helst blev jag sugen på att roota min telefon och...