Separate names with a comma.
Det bestämmer nätägaren.
Uppgraderingen från Nokia till Ericsson fortsätter, nu i stadsdelen Olsbacka, Gävle. Denna site är en "tvilling" till den nyss uppgraderade siten...
Plats: McDonald's Gävle Bro. Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad med 5G+. Server Telia: Bahnhof, Stockholm. Abonnemang...
Telias 5G-utbyggnad följer planen - Telia.se
Ja, äntligen!
Tråkigt att de obegränsade abonnemangen inte blev bättre när de ändå gjort om de mindre.
Utbyggnaden av Telia 5G pågår i Gävle, här är det en site i stadsdelen Andersberg som blir uppgraderad från Nokia till Ericsson, Telia har kommit...
Jag valde ett "guldnummer" hos Karmamobil, flyttade sedan numret till Telia, busenkelt & jag fick ett väldigt enkelt nummer.
Resultatet är ju väldigt märkligt sett till två andra mätningar som nyss publicerats, där det ena kom fram till Telia som ensam vinnare & det...
Är alltså inte tillräckligt många Teliakunder i Sverige som använder deras app ?
Ja, som hos Telia då.
Telenor har väl precis som Telia, helt obegränsat utan att behöva svara på sms för att surfa vidare ?
Ibland har de bindningstid beroende på erbjudande. Är bara intresserad av hårdvaran, och att då använda Telia istället, såklart.
Går abonnemanget & hårdvaran att köpa utan bindningstid ?
Det går att svara på båda mobilerna samtidigt, men nästan omgående avslutas samtalet på den ena. Lite lotteri vilken av telefonerna som får...
Nytt oberoende test: Telias mobilnät vinner i alla kategorier
"Som en del av Telia Companys syfte att ”Reinvent better connected living” ser bolaget över möjligheten att förbättra sin energiförbrukning och...
"Telia har vunnit MSB:s (Myndigheten för samhällsskydd och beredskap) upphandling av radioaccessnät för tjänster inom mobil datakommunikation till...
Det C more man får i mobilabonnemanget är C more bas motsvarande 59 kr / mån, ganska fattigt utbud utan reklam, så jag betalar 139 kr för C more...
Här är Telia Carriers nya namn
Plats: Arlanda Terminal 5. Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad 659 kr (med 5G+ osv). Server Telia: Bahnhof, Stockholm....
5G nätet växer, nu Falkenbergs tur! Obs! Låst artikel. 5G-nät lanseras i Falkenberg
Tycker inte att jag klagar, konstaterar bara att Telenor / N4M fortfarande har problem med kapaciteten (där de ej uppgraderat till 5G). Det är är...
Plats: Valbo Köpstad, Gävle (utomhus). Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad 659 kr (med 5G+ osv). Server Telia: Telia Sweden,...
Försök haka på någons familjelösning med obegränsad surfmängd hos den operatör du har nu & där du är nöjd med hastigheten, simkortet använder du...
Jag tycke att det är mest rättvist att använda operatörernas egna servrar då operatörerna har möjlighet att själva påverka att det ska fungera...
Plats: Gamla Gefle. Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad 659 kr (med 5G+ osv). Server Telia: Telia Sweden, Stockholm....
Surfen och 5G nådde nya höjder när svenskarna firade jul och nyår
Alla mina Samsung Galaxy med 5G visar bland annat NR band & bandbredd när de har 5G-täckning, telefonerna visar även vilket LTE-band som används...
Plats: Stortorget, Gävle Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad 659 kr (med 5G+ osv). Server Telia: Telia Sweden, Stockholm....
Plats: Slottstorget, Gävle. Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad 659 kr (med 5G+ osv). Server Telia: Telia Sweden, Stockholm....
Plats: Gallerian Nian, Gävle (högst upp på P-huset) Operatörer: Telia & Telenor. Abonnemang Telia: Obegränsad 659 kr (med 5G+ osv). Server Telia:...
Plats: Oslo flygplats, inomhus. Operatör: Telia Norge. Abonnemang: Telia X Max. Server: Telia Oslo Mobil: Samsung Galaxy S21 Ultra (Exynos)....
Plats: I luften mellan Trondheim & Oslo. Operatör: Skylogic. Server: Telia Oslo Mobil: Samsung Galaxy A52S. Övrigt: WiFi-samtal fungerar bra. Bra...
5G täckningen har växt ytterligare i Gävle, tänk att Telia har rullat ut 5G snabbare (när väl utrullningen börjat) än Net4Mobility som minsann...
Jo, Telia & Net4Mobility är ingen vidare succé på upptåget, får hoppas på bättring när Telia uppgraderar sina siter. Men även Upptågets WiFi är...
Post- och telestyrelsen har lagt upp en ny sida med information om vad som påverkar mobiltäckning och tips på hur du får bättre täckning....
Ja, man undrar. Telia Norge har även DataSIM, vilket Telia Sverige säljstoppat sedan länge. [ATTACH] Det fina med mitt norska abonnemang är att...
Detta finns hos Telia i Norge, kallas för tvilling. Tvilling SIM, PIN og PUK "Har du flere telefoner eller enheter kan du ha ett eller to...
Gävle fick rejäl utbyggnad av 5G i samband med att befintliga siter uppgraderades från Nokia till Ericsson, siter uppgraderades även med fiber...