Separate names with a comma.
Köpte ett par hörlurar av mig. Snabb och trevlig kommunikation och betalning. Rekommenderas starkt!
Hej! Har lite prylar som jag ej använder. Sprillans nya Samsung Gear Iconx 2018. Uppackade och igångsatta för att se att de fungerar, dock...
Sålde en telefon till GmbH. Snabb kommunikation och betalning. Rekommenderas högt.
Fick telefonen i torsdags och tycker batteriet är otroligt värdelöst. Inte ens 4 timmar skärmtid på en dag 07-01. Trodde Samsung hade blivit...
Har en 5t till salu. Baksidan ser galen ut då jag tappade den och den fick färgskav. Ett dbrand löser dock det.bskörmen har microrepor men inga...
Hej. Tänkte höra om någon har något Displayskydd och skins till s9+ liggandes och kan tänkas sälja. Är främst skins från dbrand som eftersöks....
Såld till mullsjomannen
Köpte en drönare av mig. Hämtade på plats. Snabb och trevlig kommunikation. Rekommenderar högt!
Kör till söndag klockan 20 :)
Tack. noterat =)
Ändrat pris.
Hej. Säljer en iPad 2017 i färgen silver. Inga repor eller skador och fungerar felfritt. Även laddare och kabel är som ny. Medföljer ett apple...
Har en dji phantom 3 4k med tillbehör till salu. Finns under köp & sälj. Dock i Falun men kan givetvis skicka.
Lås tråd
April April
Tar gärna det bruna =)
Avslutar kl 17 ikväll.
Noterat!
Noterad =)
Bud noterat!
Bud noterat
Bud noterat. Tack
Hej. Har en del prylar som ligger och inte blir använda och kan lika gärna sälja dom =) Moto 360 1 gen: Fint/okej skick. Batteriet håller i ca...
Telefonen är såld. Laddarna är dock kvar.
Sålde en telefon till Adler! Snabb betalning och inget krångel. Rekommenderas!
Hej! Yes den finns kvar =)
Hej! Vad jag kan se så påverkas dom inte alls. Spickan går som sagt nedanför sjävla kameran så det ska inte påverkas någonting =)
Telefonen såld!
Då är jag med på hur du tänker. Jag trodde att du gick och höll in knappen själv och blev förvånad över att den stängde av sig.
Mpst bara fråga. Förstår inte hur detta kan vara ett stort problem. Vad händer om du håller in powerknappen på din dator i tio sekunder? Förstår...
Köpte några displayskydd av huskul. Snabb och pålitlig affär. Rekommenderas starkt!
Har laddat min cirka 4 gånger och får inte mer än högst 4h sot. På ungefär 16h. Har knappt några appar installerade och plats är avstängt. Verkar...
Köpte skärmskydd av GmbH. Skickade samma dag. Otroligt snabb och smidig affär. Rekommenderas
Pm
Hej. Letar lite tillbehör till oneplus 5t. Letar främst skärmskydd i glas, usb-c kablar av god kvalitet och dash-charge billaddare. Letar till...
Tänker gärna ett skärmskydd. Förutsatt att inte frakten kostar lika mycket som skyddet :p
Beställde två stycken OnePlus 5t och de levererades på under 24h. Imponerande.
Jag har en classic och min låter precis likadant!
Har inte märkt någon skillnad på batteritiden. Snarare värre. Dragit 30% sen kl 6:30 imorse och då har jag inte använt gps eller något sådant....