Separate names with a comma.
Jag försöker köra på "if it ain't broken, don't try to fix it". Men om det kommer en 2.3:a sen och Samsung dröjer, då testar jag nog. (På mobilen...
Original-väskan: + Känns "dyr" och lyxig + Skyddar bra - Passformen är inte totalt 100%, tex kamera på framsidan och touch-knapparna är lite svåra...
Orginalväskan känns hittils trevlig iaf, kostar väl lite mer dock. Men känns lyxig.
Finns väl även trial på market eller åtminstonde öppet köp över dagen om man vill testa. nDrive har iaf 7 dagar trial.
nDrive och Navman Navigator har väl det med? Tror tom Waze har det.
nDrive är bra med och skandinavienkartor kostar 10 euro just nu.
Fick hem min original-samsung-väska igår, bra kvalité. Känns lite irriterande att den öppnas "åt fel håll". Och att touch-knapparna är lite svåra...
Öppa readers hub och så borde det stå update på magazines har jag för mig.
Testade jag med nu och fungerar kalas, mina prenumerationer i Zinio håller på och tankas hem. Tycker deras läsare är helt ok i fart och smidighet.
Nu ska tydligen Zinio gå att ladda hem via Readers Hub, någon som testat än?
Man måste ju inte använda ett företags officiella tillbehör....
Gå in i Settings - Applications och sen typ Manage applications -> Den läsaren som du har som default och sen längst ner finns "Clear defaults"...
Klart det kommer, men vänta tills Google släppt det först.
Måste ominstallera min dator hemma och väntar på ny disk, men behöver du fortf. hjälp om några dagar så kan du hojta till så kan jag kolla loggarna.
Finns det inte menyalternativ för att koppla "hårda" tangenter till olika funktioner?
Waze tycker jag är ett trevligt alternativ till de inbyggda kartorna och Brut
Gör att playstation-emulatorn fungerar i fullskärm med :)
Har testat readers hub med den tidiga zinio-betan som finns ute, och jag kan förstå varför de inte släppt det än :)
Det är inget bra tips, alldeles för mkt tid går till det spelet :) SJälv rekommenderar jag SNESoid. Klockren till Pad:en.
Bd85, vet inte om det är föreragsspdcifikt, men har sett på videos på archosplattorna att då blir plattan en musplatta och allt visas på skärmen.
Konstiga svarsalternativ på flashfrågan.
Det är väl bara den inbyggda mail klienten som har en sådan vy?
Kolla är väl gratis medans skriva och editera kostar extra om jag fattat det rätt?
Antagligen, hårdvaran är ju i princip densamma. Handlar väl antagligen om processorn.
eBay, enda "vettiga" stället jag hittade som hade det i lager. En säljare i england....
Har beställt original-väskan nu, får se hur den är när den dyker upp.
SNESoid för $3.99 tycker jag är klockrent.
ErrkaPetti: Jag är med iDevice-utvecklare och har den versionen :) Navigation fungerar väl inte i utan brut här? Waze är annars ett småtrevligt...
Kan inte påstå att jag märker någon större skillnad med fixen faktiskt, men den finns ju uppenbarligen där enligt benchmarkingen :) Hur man...
Vad får ni för poäng i Quadrant med era Galaxy Tabs? Jag får 1000 poäng "original" och 2042 med lagfix.
Precis, sitter med min Tab och bara väntar. Har inte läst senaste Mac Life och Rolling Stones än :)
1-10: Snesoid :)
zinio har lite. men deras android-läsare är inte klar vet inte om qiosk har nåt på g, de har mkt tidningar annars
Fast inte mkt stora skillnader i iOS4.2, har kört det ett tag nu. Multitasking iof, men tycker den fungerar sådär.
Vad har ni för Quandrant poäng? Jag ligger på 1578 på v6
RepliGo tåls att testas. Tycker de andra generellt har svårt med stora dokument med mycket bilder, tex tidningar på runt 50mb.
ErrkaPetti; Håller med till mångt och mycket. Tycker dock det är dött lopp mellan skärmarna. iPadens upplösning tycker jag är för låg så man ser...
Läst lite pdf-tidningar hittils: Adobes egna: Riktigt dålig, slö som sjutton OfficeSuite: Slö ThinkFree Office: Bästa jag testat hittils, men...
600kr för bilhållare, känns lite sådär. De tar ju Apple-priser på sina tillbehör :)
Tja på samma sätt vill väl Apple att man skapar ett iTunes-konto?