Separate names with a comma.
Fick uppfattningen att FE har en ganska usel kamera men jag kan ha fel. Något måste det sparat in på för att få ner priset.
Jag är nöjd med min som inte är Ultra, tycker inte att det är värt att betala mer om man klarar sig utan SD-kortplats och de extra finesser som...
Koss Porta Pro finns som trådlös, väldigt trevlig och populär.
Jag skulle prova att ändra lösenordet, det är inte svårt. Jag brukar dessutom skörda ett annat namn än standard.
Måste ha någon form av skydd med en kant så jag inte kommer åt kanterna, är sugen på Galaxy Note 20 Case Slim Armor CS Black så jag dessutom...
Japp, svajp ändrade till en, my bad (eller Microsofts, man kan alltid skylla på Microsoft... ;))
Jag har ingen Ultra vilket jag skrev och har inte heller plats för SD-kort vilket dag skrev. Hittat en nackdel till, med mina händer som har lite...
Jag har en Note 20 5G (en Ultra) sen igår och den har använts många timmar sedan dess... Synd att den inte har plats för SD-kort men minnet är...
Benify kostar 10 kr att bli medlem, det finns en egen tråd om det i forumet, man blir medlem på några dagar. Samsung blir inte sura över det, de...
Det tror jag inte på, egna personalkostnader är sannolikt dyrare, jag tippar att ombuden får väldigt låg ersättning per paket som de hanterar. Det...
Jag har fått hem min Note 20 5G idag (ej Ultra) och vill definitivt inte ha en jäkla flärp som man viker undan som på de flesta skydd, på flera av...
Vad är det här för jävla dumheter, paketet är markerat som att det bara går hämtas ut av adressaten personligen men ändå står det så här i appen....
Det låter rent tekniskt som att det borde gå att spärra med en lokal VPN i mobilen precis som NetGuard VPN kan blockera nätet helt för utvalda...
Fick en avisering i Google photo om stiliserad bild men fattar inte vilken bild det var och sen upptäckte jag att appen visar höjdpunkter från...
När jag går in via olästa inlägg och klickar på en tråd så hamnar jag på första olästa inlägget men inte för Postnord-tråden, där hamnar jag på...
Nix, iPad är inte Android. Alla Samsungs spel borde funka på hyfsat bra på da inte för gamla Samsung-mobiler även om de är designade för platta,...
Den enda länk jag kan hitta är denna! Spelet jag hade hittar jag tyvärr inte och jag har tyvärr ingen aning vad jag ska söka på för att hitta...
Låter osannolikt att någon enhet skulle ta skada av lite magnetism, om du skulle lägga en gammal floppydisk på skivan skulle informationen på den...
Jag beställde den idag, dvs Note 20 5G (en Ultra) avsedd för svenska marknaden dvs med Exynos så jag hoppas att jag blir nöjd. Dock är det...
Jag är lite anti att köpa utomlands med tanke på att det kan bli strul med garantier men jag förstår problematiken. Det jag undrar är ändå hur...
Tack för svar @Pettapan, på Telenor tar de 470/månad under 48 månader för Note 20 5G, inte så billigt men nu äntligen har jag råd att ta den...
Jag tittar för närvarande på Note 20 5G, tänkte ta den med abonnemang från Telenor men vet inte om det är värt pengarna så jag tvekar. Jag...
Kan man inte bli tilldelad en IPv6-adress? De adresserna behöver de knappast snåla med än på väldigt länge...
Ett av de första spel jag spelade på en surfplatta så höll man surfplattan som en ratt och vred hela plattan för att svänga, gasade gjorde man då...
Det kan dessutom finnas delar av webbsidan som laddas om så att hela sidan inte behöver hämtas igen.
Det tror jag beror i huvudsak på hur miljön runt omkring påverkar signalen. Wifi 6 har en högre frekvens och når inte lika långt av den...
Japp, det går bra att söka i kalendern och radera enskilda händelser. Jag har inte Googles kalender installerad så jag kan visa med bilder hur man...
Jag använder NetGuard för att hindra utvalda appar för att komma åt nätet så jag slipper reklam i diverse spelappar. Funkar helt ok utom i de...
Efter att jag betalade pengarna till Benify så glömde jag bort att skicka kontoutdraget eftersom det inte fanns i banken då, sen två-tre veckor...
Tycker det är underligt att frontkameran har högre upplösning än alla de kamerorna tillsammans men det hänger väl ihop med den ytterst...
Jag hade tills nyligen en Xiaomi Mi Band 2 och displayen på den var oläslig i dagsljus (jag bytte till en Whitnings med analoga visare) men jag...
Har appen installerad på Mi Box och har blivit tvungen att tvinga dem till omstart och det samma på mobilerna. Den känns inte stabil, känns som...
Jag hittade sidan genom att logga in på Benify.se, sökte Samsung så jag kom in på deras portal, sen gick det bra att söka på S20 FE, länken du gav...
Tack, det var det jag misstänkte. Jag gissar att avsnittet kommer att släppas till jul, det har varit färdigklippt i flera månader (blev först...
Någon som sett något mer om Grand Tour senaste avsnitt, det som spelats in på Madagaskar? Enligt den här sidan så släpptes avsnittet i början av...
Alla appar får info från operativsystemet (eller om apparna hållet reda på det själv) när de får tillbaka kontrollen om minnet de använt kan ha...
Å andra sidan kan det vara säljaren som använt presentkortet innan det las ut på Tradera och hoppades kunna lura någon...
Jag misstänker att Chrome tror att något i minnet är korrupt och laddar därför om sidan. Jag har tyvärr ingen enhet med tillräckligt bra minne...
Jag är ingen kännare av hög kvalitet på ljud eller bild men skulle nog säga att det kommer dröja ett antal år till innan stream kommer att...
Jag undersökte i min S7 och hittar inget där som borde påverka frågeställarens problem. [ATTACH]