Separate names with a comma.
Sista
Bra jobbat alltså! [emoji5]
Vafalls [emoji23] från vart?
Finns en ny rom på xda [emoji6]
Vänta 10 min. Det kommer funka...
Om du är färdig så reboot. Du har ju formaterat data och installerat romen. Nu ska de funka [emoji4]
Det kan du göra. Sideload tar en jäkla tid. Går nog snabbare så.. Sen behöver du inte formatera data igen, nu har du gjort det. Nu räcker det med...
Ska vara så. Tyvärr. Sen wipe o de nu, sen installera romen....sen Vänta under boot typ 10 min.
Haha. Format data nu då. Inte wipe sen gör du om skiten [emoji4]
Du ska in i twrp. Andas [emoji3].. power+volym up
adb sideload <rom.zip> , när man gått in i sideload i twrp funkar med. Push varianten går nog fortare dock [emoji4]
Ja räcker inte med wipe. Formatera data annars bootloop. [emoji4] Magisk funkar för root sen [emoji4]
Vet att man blir nervös men, det är lugnt allt går att lösa. [emoji4] Lycka till.
Kan försöka hjälpa dig imorgon om du inte lyckas.
Kör en adb sideload
Jadå. Bara man ställer in den till att göra det. Jag stängde också helt av batteri optimering så jag har inga delays vad jag sett än
Jag tycker inte det faktiskt. Det känns lagom på nåt vis. Beror väl på vad man är van vid. Ja visst kameran brukar vara kinesernas akilleshäl men...
Egentligen det mesta just nu. Kan ju vara nyhetens behag också iofs. Den är rapp snygg kvalitetskänsla. Kameran är bra .. även om jag är en sucker...
Någon som använder den som Daily driver än? Jag älskar den. Men jag undrar hur Xiaomi tänkte med notifikationerna. Värdelöst [emoji4]
Bump
Är det andra band än mi mix? Hade den en dag eller nåt...hade inte 4g+
Ja får nog köpa BT för mitt behov. För trådlös laddning saknar den ju med..
Hur ser ni på att den saknar aux port? Är lite orolig för att usb-c ska slitas ut. Typ att den tar stryk när den ligger i fickan inkopplad
Stämmer fint. Exakt som jag gjorde (förutom att jag redan hade unlock persmissions, samt att jag använde en annan VPN metod men utfallet är detsamma).
Ja, med Tre. I Eksjö och Nässjö.[IMG]
Som topic lyder. Använda i något år. Har ej kvitto eller kartong eller påse kvar. Endast hörlurar + Sladd....
Tack för svaret! Ska spana in dem. Tänkte ett par billiga, borde skrivit det. Ska egentligen bara ha dem när jag pendlar till jobbet samt lite PW....
Är så att jag är ute efter några sådana. Har sett reklam någonstans om att det finns sådana man kan ladda genom mobilen... Kommer ju glömma ladda...
Snabbt taget HDR. Jag är verkligen ingen fotoexpert, vet inte riktigt, men jag tycker kameran är bra... [IMG]
Testar kamerans funktioner lite. Rätt trevligt...[IMG]
Aha... Fan va segt. Men bättre än 14 dagar som förr [emoji4]
Ja men den finns inte här [emoji4]
Har haft min en dag nu. Inga problem än. En grej jag inte hittar är "pocket detektion". Mao skärmen tänds exempelvis vid notifikationer i fickan...
Ni som sitter och är förbannade för att navigationbar fuckar upp Snapchat:...
Jag är ledig här. Säg till vid bekymmer, antar att du slänger in den här romen. [emoji4]
Om du inte lyckas så kan du även vänta några dagar så behöver du inte Kina vpn. Det kommer funka sen, men det snabbar på det hela lite....
@vic20 fanns inte för mig heller. @dalton måste haft lite flyt där [emoji4] @dalton har du lyckats låsa upp?
Aktivera oem-unlock, gjorde jag. Sen det där bind device to account då.
Vad händer? När du gör vad?
So far so good. Hoppas på lineage snart med även om jag gillar miui[IMG]