Separate names with a comma.
170kr inkl porto?
Söker enligt rubrik något kul skal till en S25 Ultra, gärna samsungs egna standing silicone case men öppen för andra förslag såklart. Skicka gärna...
Jag söker en S24U eller en S25U om någon har en liggandes de mot förmodan tröttnat på ;-) Dra gärna iväg ett Pm om du har något kul att erbjuda....
Gjorde en bytesaffär med @chrippe7 som gick finfint. Trevliga och givande konversationer som behandlade många spännande ämnen, inte bara mobiler.
S24+ paketet är jag sugen på så börjar på 10kr
Köpte en Powkiddy av herren. Smidig affär med en trevlig swedroidare :-)
Följer det med något skal eller så?
Pm
400 ink frakt?
Inga kontroller?
Japp, det börjar locka med en Samsung igen...närmare bestämt en s24 Ultra. Har du kanske en liggandes du har tröttnat på så dra gärna iväg ett pm...
Köpte lite fodral av herren i fråga och det var hur smidigt som helst. Genuint trevlig säljare med snabb och bra kommunikation.
Jag är intresserad av tabben men har en (kanske dum?) fråga: tangentbordsfodralet, är det samsungs egna eller tredjepart?
Hej, Jag söker enligt rubrik lite handkontroller till en Nintendo Switch. Det mesta är av intresse så bara hiva iväg ett pm om du har något kul...
Jag söker enligt rubrik lite spel till Switch. Det mest intressanta är Mario och Kirby i alla dess former men helt ärligt är nog det mesta av...
Jag har ett gäng liggandes. Skickar pm senare med bilder
Gjorde en klassisk swedroidbyteshandel med @raeserfisk . Trevlig kommunikation och snabba svar genom hela proceduren. Varma rekommendationer från...
Jag söker en billigare actionkamera, GoPro eller liknande. Har du något kul liggandes som du vill bli av med så skicka gärna ett pm med detaljer....
1700kr + frakt
Yaaay, då bjuder jag 1500kr igen :-)
1500kr bjudet härifrån
Har du fler/bättre bilder på skadan?
Halloj! Jag söker skal till en Motorola Razr 40 Ultra. Kanske lite långsökt då det inte är världens mest poppis modell men man har ju alltid...
Jag är på jakt efter två stycken micro sd kort på 64gb vardera. Någon som har något liggandes för en billig peng?
Jag söker enligt rubrik en handhållen spelmaskin ;-) Helst en XL men alla varianter av Nintendo ds kan vara av intresse. Kasta gärna iväg ett pm...
Hej, tar gärna dessa om du orkar skicka? Om de är till vanliga P8 och inte Pro vill säga :-)
Jag ska ha en Galaxy Watch 4 classic liggandes i gömmorna med lite olika band. Kan det vara av intresse kanske? Tror bestämt det ligger en Fossil...
Söker ett billigt och vettigt skal till en Xiaomi 12 som ska brukas som semesterlur. Någon som har något liggandes i gömmorna?
Hej, Tänkte kolla om någon norpade en billig Chromecast HD hos Telia och inte använder den? Eventuellt kan en 4k vara av intresse också men...
200kr härifrån!
Jag söker en S23 Ultra i gott skick, gärna med skärmskydd och skal. Primärt är det 512gb jag söker då jag helst har 12Gb Ram. Skicka pm med...
Jag söker alltså en S23Ultra med minst 512gb, då jag behöver de 12gb ram har jag märkt. Skicka PM med bilder o pris om du har något kul åt mig :-)
Söker skydd primärt för "kameravisiret" på en Pixel 7pro. Komplett skin kan vara intressant också men helst något skrikigt då, rosa, gul etc......
Tar den gärna för utsatt pris om du vill skicka.
Pixel 6pro med ett gäng skal, bl.a latercase i 'kolfiber' :-)
Köpte mig en Garmin Fenix av @Mrhoyt. Grymt trevlig herre att göra affär med. Välpaketerat och snabbt levererat - varma rekommendationer!
Jag tar gärna läderskalet :-)
3250 härifrån.
3100kr