Separate names with a comma.
Hej. Jag har samma problem men jag använder mig av Tasker. När jag sätter telefonen i min docka i bilen så drar Tasker upp volymen på max och när...
"inställningar" > "dockningsinställningar" > "ljudutgångsläge"...? Den har jag ikryssad när jag har mobilen i min bildocka, annars skickar den...
Jag gick till min lokala mobiltelefonhandlare för företag (en butik som säljer och instalerar tele och komradio i företagsbilar och lastbilar...
Skulle vilja att SVOX Swe sa vem det är som ringer när jag har min BT handsfree inkopplad, men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Nån ide?...
Jag gjorde settupen enligt Wikin, men sen ångrade jag mig och tog bort den. Detta var första gången jag tog bort en profil jag gjort, men trots...
Nu är det så jag får skämmas och gå med svansen mellan benen, jag höjde Mediavolymen i telefonen till max och kunde då dra ner volymen rätt mycket...
Ah, missade att du körde med Blåtand. Då förstår jag. :)
Brodit hållaren har väl ingen 3.5mm ingång som orginalhållaren har? Det var de jag va ute efter när jag köpte orginalhållaren, att det bara är att...
Ok, jag uttryckte mig lite klumpigt, mitt ljud varierar i styrka men det är hela tiden där så länge laddaren sitter i.
Jag instalerade min bilhållare idag. Till min stora besvikelse har jag ett konstant störande surr i högtalarna när jag kör spotify och laddar...
Ja, självklart kan jag göra så. Jag var mest ute efter att försöka lösa det med ett enkelt tryck på en widget. :cool:
Ja, det trodde jag också, men jag satt och provade lite med Call Divert idag och det slutade med att när jag ringde från min S2 till vem som...
Vidarekoppling? Hej! Jag har nyss laddat ner Tasker och provat lite smågrejjer, men jag har ett problem som jag undrar om Tasker kan lösa? Det...