Separate names with a comma.
http://www.jide.com/remix-ultratablet Har en oöppnad Jide Remix Ultra tablet att sälja. Tagentbordet är US. (går att ställa om till svenskt med...
900:-
Jag hade 31 dagar på mig att "claima" min invite, sedan tror jag den är aktiv i 24h. Men kollade inte så noga utan beställde direkt.
Gick ju bra det här, 502 Bad Gateway direkt när nedräkningen till Smash the past var klar..
De har sagt att de hade varit tvungna att gå ner i mAh om det skulle vara löstagbart. Så de valde att satsa på större batteri.
Jo, kollar spec här http://www.droid-life.com/2014/04/23/oneplus-one-specs/
Vad hände med batteriets Mystery Tech?
Deras servrar är överbelastade enl deras twitter. Det blir väl ett köp även om den är lite stor. Har S3 idag så jag beställde en LG G2 nu så blir...
Oneplus forumet borta. Engadget skriver slutet av maj och Swedroid slutet av juni. Var det någon som uppfattade något direkt från OnePlus? (var...
Den skall ha något bättre ratio än Nexus 5. Så antagligen mellan Nexus 5 och LG G2.
Smalare än Xperia Z1 men inte mer än så..
Sitter också och hoppas på QI. Jag hoppas på att de som utgått från att göra den bättre än Nexus på alla punkter. Vi får väl se.
Fick hem denna plattan idag. Känns väldigt bra. Har problem med att den inte är kompatibel med en del appar i playstore. Jag får inte upp t.ex....
http://goo.im/devs/liquidsmooth/i9300/Liquid-JB-v2.9-OFFICIAL-i9300.zip Denna använde jag. Men 2.10 kommer när som helst, så kanske är bättre...
Definitivt custom. Testat en hel del olika men även om Paraniod har sina höjdpunkter så hamnar jag alltid tillbaka till null_ (den heter så) med...
Lägg en tia i nästa insammlingsbössa du ser på stan..
Du kan PM:a din adress så skickar jag en till dig om du vill.
Köpte detta:...
En stor fördel som många verkar missa när de jämför denna med en Androidsticka är att du får HD-upplösning och 5.1 ljud från Netflix, det får man...
Lyckas inte flasha denna.. När jag skall köra CWM.bat och installera TNT filerna så hittar den inte min platta (som är i Recovery) Hade du...
Det första jag brukar testa är att sätta routern på en fast kanal. Ibland strular det med automatisk kanal.
Ytters lite, när scrollningen stannar så blir texten klar. Har inte ens tänkt på det innan du frågade. Använder chrome.
Tack för genomgången. Beställde faktiskt en efter att ha kollat. Verkar vara en bra platta.
En natt utan batteri. 2 misslyckade uppstarter. Sedan är den helt ok igen. Underligt.
Flashade stock men det blev ingen skillnad. Får försöka få till Triangle away och Tre´s Stock och lämna in..
Har kört lite olika ROM och det har alltid funkat bra. Nu har jag dock problem. Kör Null_ Det började med att telefonen släckte skärmen och...
Flyter allt annat bra eller? Vänta på Finless eller lägga in stock?
Kollar på Legion i 1080P med DTS MA. flyter bra och inga hack i ljud eller bild. Nu är det förstås så att den avkodar DTS och skickar ut 2-kanal...
Har för mig att jag läste om det felmeddelandet när det strulade för mig.. Skall kolla runt lite
Jag kunde inte heller använda Rom Flash Tool. Men med RKBatchTool funkade det. Har för mig att jag fick bryta strömmen till MX1 en gång innan jag...
Har du lyckats få in drivrutinerna i win8? De är inte signerade så man kan inte installera dem utan att starta upp datorn i ett läge som låter dig...
Värde på tulldeklarationen spelar ingen roll om de plockar den. Du får skicka in kvitto/bankpapper som visar det verkliga beloppet.
Fick hem min MX1 häromdagen. Lade in Finless och körde igång. Wifi var väldigt dålig mottagning på så körde med mobilen som hotspot och la in...
Ursäkta offtopic.. Hur får du till Netflix på Boxee utan VPN? trodde bara man kom åt den kanadensiska via VPN. Finns det ett annat sätt?
Läste en del om dessa stickor innan jag beställde en imito MX1 (som inte kommit ännu) det var dock efter jag lagt beställningen som jag började...
Har inte gett mig på JKAY ännu, undrar om det blir samma "AOSP tema" som när man kör med vanliga framework. Kollade lite bilder när jag sökte på...
Håller med, gillar inte itunes men just backup funkar riktigt bra. Google har ju backuplösningar, kontakter och kalender med Gmail, foton med...
Mailade 3 om att göra ändringar i abbonemanget och i svaret förklarade de att det blivit ett fel med datatrafiken och att det skulle fungera om 20...
Det var visst ett sammanträffande att i samband med att jag bytte ROM så hade 3 stängt av datatrafik istället för att strypa hastigheten när jag...
Körde in Siyah Kernel med dualboot och sedan Ressurection Remix som ROM. Efter detta så har jag tappat 3g/GPRS på både RR och stock. Samtal...