Separate names with a comma.
En sak med Pixel 7 Pro som jag verkligen inte kan begripa är bytet av bildsensor till ISOCELL GM5 från den suveräna Sony IMX586 som Pixel 6 Pro...
Det är "glädjande" att fler länder har problem än bara vi i Sverige. Det ger mer press på Google att hitta en lösning. Jag förväntar mig att det...
Förstår din oroskänsla. Av alla funktioner som kan strula så är väl den här den allra värsta skulle jag säga. Den kommer såklart lösas, frågan...
Kom en för en-två dagar sedan här som inte fixade problemet. Inget nytt idag för mig.
Tyvärr är det nog bara en uppdatering från Google som kommer fixa det.
Skönt att Google erkänner att det är deras fel. Då är det bara att vänta på den 5e då och se om det löser problemen.
Självklart har jag testat det. SIM-kortet fungerar perfekt i två andra telefoner. Låsa till 3G är inte aktuellt då jag använder data mycket mer...
Tänkte sammanfatta de fyra olika fel som jag har beträffande samtal på Pixel 7 Pro med Telia som operatör: Inkommande samtal till Pixel 7 Pro...
Oj vad läckert. Nu blev man ju sugen på att testa en Samsung igen. Astro-foto är primära skälet till att jag har en Pixel 7 Pro vid sidan om iPhonen.
Ja, precis. Telia-kunder är just nu i en riktig skit-situation där Google inte vill kännas vid problemet och Telia skyller på Google. Otroligt...
Jag rekommenderar de som har problem att felanmäla till både Google och operatören. Just i fallet Telia är det ju extra illa eftersom det är den...
Blir svårt att någonsin lita på denna telefon för samtal efter detta. Tur att 14 Pro Max har dubbla SIM. Jag kommer dock vänta en stund med att...
Jag pratade med en tekniker på Telia idag och de hävdar att det inte finns något de kan göra utan det är bara Google som kan lösa detta. Om jag...
Tack. Det gjorde tyvärr ingen skillnad så då är min teori officiellt dödad :neutral:
Inget stort fan av beta men kanske skulle testa.
Hur deaktiverar man VoLTE?
Gissar att Google inte kommer släppa en patch specifikt för dessa buggar utan att det kommer i månadsuppdateringen 7e november.
Jag får iaf ett SMS från Telia när någon försökt ringa och telefonen inte accepterat det. "<nummer> försökte nå dig <tid>". Då kan man ringa upp...
Chansar på att någon kanske har köpt en Apple Watch Ultra med Alpine loop i grön färg och storlek Large men planerar att använda ett annat band...
Det är ju med största sannolikhet nån sorts codec-problematik med VoLTE (jag har inte Wifi-samtal påslaget). Första sekunden på samtalet fungerar...
Blandat från senaste dagens kamerarulle. [img] Taget med Google Pixel 7 Pro (GCam, 1x, 24mm, 0.04s, f/1.85, ISO 61, 11.74MP) [img] Taget med...
Det beror nog också på hur känslig man är. En av säljarna jag snackade med på Elgiganten Phonehouse hade en Pixel 7 Pro. När jag berättade om...
Jag har haft två Pixel 7 Pro och båda har haft perfekt skärm utan gulhet. Är väldigt känslig för sånt. Dock är många andra äldre telefoner...
Hundra procent RMA. Det där skulle jag inte acceptera ens om telefonen kostade 3000 spänn.
Perfekt köpare. Trevlig och bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
Du kan hålla lite koll i min recensionstråd. Kommer skriva där om (när) de fixar buggarna. Är rätt chockad över att det är så få reviewers som...
Man undrar vad Google tänkte när de kalibrerade HDR på Pixel 6/7-serien. Sån här groteskt usel HDR-maskning hade inte ens Pixel 2 XL. [img]...
I Nova eller Lawnchair kan man välja om man vill ha en highlight på statusbar eller inte.
Det är en "feature" i Pixel Launcher, inget fel på din telefon.
Självklart kommer det bilder. Du och jag har väl båda det bästa av två världar i kameraväg just nu. Nästa projekt blir en guide för att maxa...
Idag sålde jag min privatköpta vita Pixel 7 Pro och plockade ut en Hazel 12/256 via jobbet. Både telefoniproblemen och scroll är exakt likadant....
Tur att det i princip är omöjligt för en sån liten knodd att riva den på sig själv. Glad att bara högtalaren blev skadad. <3
Nej, jag har inget att klaga på gällande skärmen. Jag stör mig inte på byggkvaliteten. Visst känns 14 Pro Max mer gedigen och välbyggd men den...
Menar du i kameran? Den är som vanligt på Pixel - åt det kallare hållet och ibland spårar den ur helt. Lika som Pixel 6 Pro. Eftersom Google inte...
Såld till @selko
Sammanfattning, tankar om Pixel 7 Pro Det är dags att sammanfatta min vecka med Pixel 7 Pro. Det har varit både högt och lågt och jag börjar med...
En mycket fin Pixel 7 Pro 12/128GB i den snyggaste och minst fingeravtryckskänsliga färgen "Snow white". Inköpt på Elgiganten (kvitto medföljer)....
Tack för snälla ord!
[img] Taget med Google Pixel 7 Pro (GCam, 1x, 24mm, f/1.78, ISO 45, 12.53MP) [img] Taget med Google Pixel 7 Pro (GCam, 5x, 117mm, 0.02s, f/3.61,...
Dags för lite söndagsläsning - Kameratestet. Introduktion Många överväger nog ett köp av Pixel 7 Pro primärt av ett skäl - kameran. En utmaning...