Separate names with a comma.
Det är flera fina investmentbolag som har bra "rea" nu sett till substansvärdet.
Tror faktiskt vi kan gå ner ca 10-15% innan vi ser en vändning. Så länge man ser att fallen ökar mer och mer så kommer det vara oroligt. Kina...
Japp. Det är inte så att de har backat pga dåligt kassaflöde. Tror dock Q1 och Q2 kan bli lite kämpigt men sen när ekrarna börjar rulla så kommer...
Jag är fullinvesterad. Vissa har backat med 20-30% sedan köp men det kommer att vänta. Är långsiktig utdelningsinvesterare och köper mer på dessa...
Är alla deras produkter från hemsidan från ett EU-lager eller hur kan man se det annars?
Du kan använda telefonen direkt efter applicering.
Harriet (2019) - IMDb Så jävla bra! Verklighetsbaserad också.
Japp :)
Någon som tror sig veta vad som händer här? Har 121gb kapacitet men visar att jag har 135gb? [ATTACH]
Nightfoto. Riktigt mörkt egentligen
Gick på reklamation via tele2 där hon köpte den.
Frugan hade exakt samma problem. Hon kunde ha 30% kvar, starta spotify och efter 5 minuter kunde det visa 4%. Hon lämnade in den i förra veckan...
Går alltid via Torsvik för mig.
Nudient har ingen blackfriday elle? också sugen på deras 2.0 skal.
Det täcker ungefär någon milimeter över den svarta bezeln på telefonen.
Skalet var skit. Knapparna är otroligt svåra att klicka. Någon som har ett bra tips på ett rätt mjukt och tunt skal men med okej grepp? Till 11...
Intresserad. Är det tjockt? Hårdplast?
Har fått hem följande från Amazon.de. Ska testa dessa ikväll och göra en liten recension. Bot Check Bot Check Bot Check
Tror det handlar om ergonomin. Mycket skönare att skriva när det är lite högre upp
Någon som har rabattkod på DustinHome, Webhallen eller Inet? Behöver köpa en Dji Osmo Mobile 3.
Märkligt, jag sålde samma i helgen, skickade paketet i måndags, fick svar i torsdags om att jag kunde ta ut pengar och hade dom hos mig på 5 minuter.
Dom är tyvärr kvar under annat namn. Jobba hos Telanova
Jag kör med samma format och installation, fast Spigen EZ. Hade önskat att sådana fanns utan de svarta kanterna och med glas istället.
Ute efter en Dji Osmo Mobile 3, så om någon ser en sådan på rea, hojta gärna till :)
Grym kamera!![ATTACH][ATTACH]
Tror ni detta är nödvändigt? Per iPhone 11/11 Pro/11 Max 3D POSTERIORE Pro Obiettivo FOTOCAMERA Cover protezione schermo | eBay
Sjuk batteritid! Laddade den fullt söndag 02:30, idag måndag, är den på 61%. Har ändå använt telefonen en del. Så en HEEEL söndag samt måndag...
Tackar, får checka in den :)
Någon som har tips på en bra gimbal att använda till iphone?
När jag går in i Bilder-appen på min mac, och väljer fliken "bilder" uppe till vänster så är dom snyggt sorterade efter år, datum och tid. Sen...
Fick köpa mer icloud utrymme och ladda upp där först, dock förlorar jag exakta informationen, tex datum och tid i bilderna, nu står det på alla...
Jag får markera alla och ladda upp via airdrop, 10k-ish bilder. Lär ta lite tid :D
Nej det är sant men jag kör google foto så jag kan dela bilderna med tjejen som har samsung. Men jag har köpt ny telefon så alla bilder är på min...
Måste jag ha icloud för att kunna föra över bilder direkt till mac? Har 30GB så hade ju föredragit ifall det gick att imortera direkt till mobilen...
Nu har jag lagt in alla bilder från min NAS till MacOS fotoappen, då ser det ut som på bilden. Hur får jag det till min mobil nu?
Blir galen! Hur fasiken för jag över bilder till min iphone? Har massa bilder på min mac.
Alright, tackar! Undrar om dom kommer tillåta Deep Fusion åt andra tillverkare. Gillar Halide cam.
Fotar ni direkt med apples egna kamera? Köpte mig en mid green 11 max igår. Ska ge mig ut snart och fota lite.
Har redan köpt in en max. Annars klarar jag inte android :)
PM :)