Separate names with a comma.
Jag sitter fortfarande på den gamla market versionen.. Men betalapps kan jag se! Har någon av er som har den nya versionen rensat cachen eller...
Jag uppdaterade till senaste versionen nyss, och nu funkar INTE auto discovery via Wifi för mig:( Fungerade med tidigare versionen.. Står bara...
Det SE håller på med är som att strypa en Ferrari så att den bara går i 50 km/h, fattar inte hur dom tror att folk skall fortsätta köpa deras...
+1 Det värsta är nästan att de säkert vetat detta minst hela denna månaden, men väntar tills i sista stund med att skjuta fram skiten..
Måste ju vara det, om dom bara kunde berätta om de tänker uppgradera till 2.2 efter detta också.. Skall dom inte det så säljer jag min x10 direkt..
Hur tänker dom?!
Fy F-+-N vad jag börjar tappa tålamodet med SE nu, innan så har jag legat rätt lågt med hur jag tyckte med att dom skulle släppa 2.1 i slutet på...
Okej, förstår att det är kort om tid till att pilla med appen då. Uppskattar verkligen jobbet du och alla andra utvecklare lägger ner!:)
Testade idag att försöka se spel som jag spelat på svenskaspel.se, men det kom inte upp ett smack i mobilen...:( Håller du fortfarande på att...
Sätt telefonen på överarmen så ser du lättare hur det ser ut på dig, alla har ju olika storlek på överarmarna:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Tror bara sånt "App-monster" program fungerar om man har root. Som inlägget ovan så har jag rootat min och kör Titanium backup. Har flashat...
Jag använder Switchpro på min X10a?
Så långt tänkte inte jag... Såklart tycker jag också att SEUS är med "stabilt" än PC Companion. Fick nog hjärnsläpp när jag skrev det förra...
Testa att göra en reparation i PC companion, tanka ner programmet på se:s sida och följ instruktionerna där:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Testade med denna versionen, nu får jag error 100,0 :P Lät appen vara igång och efter en 10 min så drog musik igång!haha
Men saken är att dom skriver 256k färger, inte ens där har dom koll...haha Fakta är det när man får svart på vitt att det stödjs. Förstår...
Med den nya versionen så funkar det inte på min X10i.. Står bara starting stream sen får jag "error connecting to stream". Som sagt, med den gamla...
Den artikeln var inte mkt att hänga i julgranen då dom inte vet vad dom snackar om.. Live wallpapers kommer med denna uppdateringen, men...
Inte riktigt det han menade:) Han menade nog att i x10an idag så har vi - - - - rader att lägga genvägar på, men med 2.1 får vi - - - -...
Hade du läst någon sida bak i tråden så hade du sluppit brusa upp dig över det:)haha
Funkar strålande både via Wifi och via 3g :)
Har nu laddat upp fler bilder, dessa ligger i första posten! Kan berätta att jag beställt flera skal ifrån Ebay innan till x10an, både till...
Skall försöka fixa det när jag kommer hem från jobb:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Felpost tag bort tack!
Många som har fått det de senaste dagarna, är förmodligen bara 026:(
Hej! Förra veckan beställde jag detta sportarmbandet:...
Rullar på fint i min X10a....
Nya screens från 2.1: http://img14.imageshack.us/img14/2796/device9.jpg http://img841.imageshack.us/img841/2262/device5.jpg (sorry for the blur,...
Folk på X10-bloggen går ut i kommentarerna och säger att dom fått 2.1. Någon har: Firmware 2.1 Kernel 2.6.32-rel build R3AA001 och någon har:...
Känns som att du råkat ut för något j'vligt ovanligt. PayPal är vida känt för att ha ett tryggt och säkert sätt att betala pengar med.... Det kan...
Youve got mail!:)
Köpte med glädje min första android app nyss!:) Funkade hur bra som helst! Hade varit bra om man kunde välja om man ville stänga av bara...
Yes det går att se via "Mina Sidor", så går det att implentera så hade det varit kanon:)
Lagt en kommentar nu:-) Finns det möjlighet att se sina spel som inte är lagda i appen? Tex strykan som man spelat i butik?:-) Sent from my X10i...
Glöm inte att detta är filmat på en x10 med "update1", som är en tidig version av 2.1, finns tydligen nyare ute:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Låter helt suveränt!:-) Sent from my X10i using Tapatalk
2.1 kommer i slutet kvartal 3, har nog nämnts några gånger i tråden redan:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Kanon!:-) Widgeten med liveresultat ser jag verkligen fram emot!:-) Sent from my X10i using Tapatalk
Har också haft problem med Anovo tidigare: Min gamla SE W900 gick isönder, jag skickade in den till Anovo. Hörde inget från dom på 3 veckor....
D gör det också:) Hade varit bra om Meddelande räknaren visat antal olästa meddelanden istället för totalt antal. Som nu så har jag 1 meddelande,...