Separate names with a comma.
Förlåt. Dumma mig. Det var endast Inställningar->MobilaÅtkomstpunkt->NyApn... Jag gav upp för fort!
Kan någon hjälpa mig. Sedan jag fick det senaste froyo, har jag inte kunnat koppla mig till GSM. WiFi fungerar utmärkt men GSM är helt död. Jag...
Flera dagar sedan nämnde jag detta problem. Man slösar mycket tid på detta felet i beskrivning! Jag blev också chockerad när koreansk dyker upp...
För de som är bekymrad över ingen svenska i swype, kan jag säga att nu efter att jag har använt "Scandinavian Keyboard" av Trygve Aaberge tycker...
Gjort allt man ska här och lag-fix fungerar utmärkt. Men, jag försöker att skapa länkade filer så att jag kan utnyttja min externa sd kort....
Du behöver rätta till dina installation instruktioner. Jag har slösat en hel del tid för att komma på vad du menar. Du ger nerladdningsplats för...
Vad är så mycket bättre med JPH? När kom den ut? Jag menar, jag ser 9/9 men när såg du den först?
ojdå. hittade lite problem. Root möjligtvis fungerar ej. Asch, det fungerar väl för jag har gjort lag-fix och det fungerade perfekt. Men jag...
tackar Vill bara tackar. Fungerar bra och SNABB med lag-fix.