Separate names with a comma.
Välj Systeminställningar->Säkerhet och integritet . Under Allmänt kan du välja vad som ska tillåtas.
Jag är oxo för Mac framför PC... Tyvärr är nya modellerna lite för dyrt prissatt, och de från förra generationen känns lite dumt att köpa enligt...
Kanske inte klarar dina behov fullt ut, men kika på AirDroid https://www.airdroid.com I övrigt så är väl Android byggt att synca mot molnet, allt...
... vad jag förstår är de 'bara' kunder som har mobilt bredband det gäller... De flesta har väl mobildata /mobilsurf kopplat till sitt...
Agree.... underbar liten dator..., som jämförelse så jag jag en nästan ny värsting-Lenovo på jobbet, den är raka motsatsen - fungerar som den...
Grymt nöjd, allt fungerar som det ska... Makalös skärm.. grymt snabb.. Startar W10 i Parallels Desktop på 2 sekunder.. Vad har du för problem?
Jag... 15"
Jag hade Telia fram till februari i år, bytte till Fello av kostnadsskäl, fungerar ypperligt - precis som Telia gjorde... eller bättre om man...
Värt att tänka på är att när en Nexus/Pixel uppdaterats med en major version brukar det ta minst 3-4 månader innan de stora drakarna* får ut...
Bra... Tack, jag hade ställt frågan till dem innan jag skaffade Fello... Ser nu att jag tolkade svaret som att de inte hade begränsningar på...
Nyfiken, källa på det.... Fello hävdar att de inte stryper hastigheten eller något annat heller...
Slår ett slag för Fello.se, går i Telias nät... Kostar 245:- i månaden för 7Gb inkl fria samtal och sms/mms. 195:- om du klarar dig med 4Gb ......
Du kan hoppa ur via android.com/beta Tyvärr nollställs luren..
Nepp.. Fick min igår... Eller kanske förrgår tom
Ta även en dialog med verkstan, säg att telefonen köptes ny från Elgiganten, att din 67 åriga mamma använt den och de borde förstå att hon då rakt...
LG Nexus 4 i mint condition, 500:- plus frakt
Exportera din lokala kalender till fil, importera sedan till din google kalender......
Fråga till er som har problemen med batteri... Stänger telefonen av sig eller startar den om?
Hej, Jag är ingen expert på det här alls, men jag läste om någon som hade problem med BT och Nexus 6P.... personen testade allt möjligt men utan...
Nu känner jag bara till Pokemon Go av de spel som rabblades upp, och det torde mobilen klara lätt... han skriver också att inget av spelen är...
Jag är intresserad (köper den) om inte ttfest köper den... avhängt att den är nyköpt och inte refurbished
Lenovo P2 har fått många positiva ord om just batteritiden... Vill minnas att någon på forumet har eller har haft en... .. maybe @dannejanne
Hur rullar LineageOS jämfört med latest stock på N4 an?
Jag har också en liggandes i en låda.. mint condition... grym lur. Tar fram den då och då - gillar den skarpt, grym känsla & snygg precis som...
Chrome ?! - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android.chrome
Pratar ni beta? eller har det kommit en stabil release?
Har köpt en fin Nexus 5X av @Adler. Köpet fungerade perfekt, telefonen i mycket bra skick och mycket bra kommunikation... Allt som det ska vara...
Dashlane är med i den bundlen om du lägger på nån €, grymt bra lösenords program!
Ja.. det kan verka så... Det är nog så att de som har Pixel telefoner får full tillgång till ikonerna som finns i paketet, kanske nåt slags...
Du installerar bara Pixel icon packet - sen ere klart... tror det är uppdaterade runda ikoner a 'la Pixel stuket till Pixel launchern... Många får...
Ingen av dessa lösningar kräver root... bara å åka!
Vet inte riktigt vad du är ute efter... Kör Nova launcher eller nån annan launcher som stöder icon packs om du vill byta ut ikonerna......
Har Macbooken gått? ...
14-åringen hemma har en gammal N5a som börjar gjort sitt... Behöver en ny lur till henne. Några krav: Hel & ren, absolut inga sprickor i glaset,...
Var finns datorn?
Riktpris... på SRS'n?
En Honor 8 Lite kanske.. Snygg och mycket för pengen.. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4115007 En vanlig Honor 8 ... tele2 brukar ha...
Huawei P8 kanske? ... Om man har tur kanske en Nexus 6P, Lenovo P2, Moton ovan.... finns nog en hel del... Vad är viktigt för din kompis.....
Finns det någon risk att normalanvändares lösenord för forumet läckt... Uppmanas vi byta lösenord iom detta?
... over and out