Separate names with a comma.
Var beställde du ifrån? :o
Nej deras kundtjänst är ett skämt.. antagligen någon form av bemanningsföretag som sitter där.. Men det känns ju ändå som att han som så att den...
Haha xD jag pratade med Telenor i tele för 1 min sedan. Han sade till mig att dom inte ens kommit in i lager ännu men att de bör vara i butik där...
Pratar man med Telenor på telefon så verkar dom tycka att dom bara kan stryka note 7 ordrarna utan vidare xD hoppas inte det blir så någon form av...
Någon som hört något från Telenor ?
De är inte avbokade dom ligger i ett bakomliggande system. Iaf om man har changat. Förklaringen jag har fått är att när man changar så ligger...
Börjar kännas hopplöst:/ men om man håller kvar vid sin förbokning till slutet så måste där väl ändå komma något pang erbjudande typ få en s7 edge...
Kanske ligger något i det:)
Känns som att det är rätt långt bort för oss Telenor kunder med tanke på att de inte ens har telefonen uppe på hemsidan..
Vad tror ni om dessa? http://se.mobilefun.com/60115-bodyguardz-ultra-tough-samsung-galaxy-note-7-screen-protector.htm...
Det kan man ju hoppas:p men får bara känslan av att dom är sämre än de som enbart tillverkar skärmskydd xD
Är Samsungs egna så bra?
Det är kass:/ någon som har tips på ett bra skärmskydd som går att få i Sverige?:)
Men dom kan inte levereras till Sverige? Det felmeddelandet får iaf jag upp när jag försöker beställa:/
Dessa känns som att de är ganska robusta? Har dock aldrig använt ett....
Någon som vet var jag kan köpa Armorsuit militaryshield och skinomi techskin?:)
Jag det hade det blivit:p
Ja får hoppas det:) enligt Telenor chatten på facebook så har de fortfarande inte en aning om när telefonen kommer:/
Men hos Telenor kunde man förboka dagen efter unboxed eventet?
Jag beställde 3/8 från Telenor;)
Jag skrev till Telenor på facebook angående detta och här är svaret jag fick: Vi har nu kollat upp lite mer kring varför din order med Change...
Mjo xD kan ju kanske vara så att det är deras change system som strula till det
Har du kollat så din order är kvar?
Nej det har dom inte enbart via sin Facebooksida men det anser jag inte vara tillräckligt.
Vi Changa alla 3 ja dom säger att dom lösa det xD Känns som att det måste vara fler Telenor kunder än vi som fått ordrarna annulerade. Tror att...
Jo tydligen förbokade telefonen den 3/8 och gick in i butiken förra veckan och skulle kolla om de hade något leveransdatum ännu och då fick jag...
Ni som har förbokat från Telenor har ni kollat upp så att era ordrar inte blivit annulerade? Både min, frugans och min brors förbokning...