Separate names with a comma.
Säljer en oöppnad Pixel 8 Pro 256Gb i färgen svart. Kvitto kartong skärmskydd samt Google case. Pixel Watch 2 den i svart Paketpris: 9500kr...
Bild
Hej! Säljer nu min Xiaomi Mix Fold 3 16/512GB. Telefonen är i nyskick, köpt på Wonda och komplett med kvitto. Skickar även med Watch S1 Pro på...
Söker denna
Söker enligt ovan.
Vad sa du till dom? Om dom kunde prismatcha?
Surt. Kollade Telenor för mig men har inte fiber indraget via dom får får 5g moden 299. Bra eller dåligt?
Grymt återkoppla gärna hur det gick
Så Telia dealen med bredband 500/500 för 299kr är helt kört i år? Tänkte ringa dom efter jobbet.
Sålde en Apple Watch ultra till @ruppan snabb betalning och super trevlig! Rekommenderas varmt!
Någon som har en till salut?
Ingen root krävs Change Android language for Multi Google Apps (without root)
Det är ju kina rom men går att ladda ner Google play och då funkar allting som vanligt. BankID Swish osv. svenska går att få om man installerar...
Hej min mix fold 3 512gb i carbon dvs den lite dyrare varianten. Nypris var 19000kr. utbytt av wonda på garantin Komplett i kartong med kvitto...
Såld till @ruppan låser tråden
Aj då :P väntar svar från @ruppan hör jag inget så är den din :)
Du vann budet på klockan @ruppan pm
Noterat avslutar ikväll 21:00 och hinner skicka den på onsdag
Testar en sista gång innan det blir tradera Komplett i kartong med kvitto köpt förra året. Bergsloop grön i storlek M Följer även med en blå...
Sänker priset 6500kr
Tar den
Pm
Jakobsberg
Komplett i kartong med kvitto. Bergsloop grön storlek M aldrig använd. Följer även en blå ocean band (ej original) Köpt förra året 100 i...
Säljer min Apple Watch ultra 1gen med alpine loop i storlek M Kartong och kvitto finns köpt förra året med sparsamt använd. 100 i batteri hälsan....
Vi kör på det
Noterat
Finns i Jakobsberg. Haft det något år så tror version 1
Det följer med olika storlekar på adapter.
Säljer en razr kishi som är sparsamt använd. 500kr eller bud. Finns i Sthlm
Söker Nintendo switch pro controller. Gärna två stycken.
Toppen gör så :)
Någon som har en till salu?
Testat det oxå varit i kontakt med både Apple support och nordea 3 gånger, nu sa hon på nordea att dom har tekniska problem och skulle lägga en...
Fick du oxå detta meddelande?
Sa dom va felet var?? Ska testa ringa dom igen.
Ingen bra support från Apple eller nordea. Apple bad mig skaffa klarna kortet istället och nordea säger att jag ska kontakta Apple. Ni som har...