Separate names with a comma.
OxygenOS Open Beta 8 (Nogat)
Bra nyheter, då kanske det kommer att fungera även i nästa uppdatering ota.
Felet uppstod när de uppdaterade hbo appen. [ATTACH]
Är det någon som vet om Hbo planerar att stödja telefonen eller om det finns något sätt att använda tjänsten att titta på serier i appen ändå.
Min treåring har inte tappat den ännu. Hans favoritspel är Granny Smith. De små lär sig förvånansvärt snabbt att hantera plattorna. Jag har inget...
Läste på Sony xperia news (twittersidan) att vi skulle få information om uppdateringen i mitten av december, inte själva uppdateringen.
Får bara svart skärm när jag kör recovery, lät den ligga så ca en timma för att se om den kom igång, men det gjorde den inte. Jag skickade...
Tack maxperes och dweebling för bra tips, Jag kan säkert läsa mig till hur man flashar in en ny img men för mig som inte är så kunnig, är det...
Ja, genom att hålla inne powerknappen och volym ner. Men sedan kommer jag inte vidare. Inget av alternativen där inne ger något resultat eller så...
Jag satt och tittade på en film på Netflix när enheten låste sig. Jag försökte att starta om och då fastnade den på Googles logotype. Jag har...
Min har också problemet att glaset bågnar lite på vänster sida. Jag har prövat att justera skruvarna lite men vill inte ge mig på att limma. Det...
Det som jag märkt av är att: Telefonen startar om av sig själv av någon anledning som jag ej känner till. Jag har även haft problem med...
Är besviken på nya market, men jag vänjer mig säkert med tiden.
Jag köpte min på neTimes.com är nöjd med denna. Där finns flera olika modeller till sensation. Jag köpte en DPL.
Jag laddade hem ett nytt skin till tagentbordet och efter det har jag inte haft några problem.
Jag har också köpt power master från netimes. Eftersom jag använder telefonens gps mycket så är denna kraftiga modell bra för mig.
Har också detta problem, jag testade att rensa cache minne Quick app manager vilket löste problemet.
Tack, jag har även cyklat med den då telefonen kan kännas stor i fickan.
Jag har samma problem, det verkar som om den tappar låsningen mot sateliterna om det inte är perfekt mottagning. Jag testade att stänga av...
Ibland när jag går in under hantera program och trycker fram en app så flimmrar det lite och totalt, program och data ställer om sig till noll på...
Jag har problem med låsskärmen. Jag måste dra ringen sakta och försiktigt när jag ska låsa upp. Det känns som ett mjukvarufel. Jag undrar om det...
Det enda problem som jag stött på är att den har tappat synk med mina googlekonton men det ordnade sig med en omstart. Ett tips till er med nya...
Köpte en på Mediamarkt efter jobbet.
Är det någon som har information om vad uppdateringen innebär. Jag tycker att hjälten startar lite snabbare men den går trögare i maps. Har sett...