Separate names with a comma.
N5, förlåt. Kartong med kvitto ska jag nog kunna rota fram, likaså originalladdaren. Vad känns rimligt i prisväg? 1700, 1500kr?
Jag har en vit 16GB i bruksskick. Allt funkar som det ska!
Wow, tack så hemskt mycket! Det verkar ju gå att sy ihop med vardagen utan att behöva lägga allt för mycket tid på det. Återigen, många tack för...
Haha, jag vet inte om det är jag som är otydlig eller om du kanske skummläste även detta inlägget, hur som helst: Jag har min app i "färdigt"...
Appen är ute på Play Store i nuläget, så allt som har med själva utvecklandet och "vård" av appen är jag på det klara med. Det är just din sista...
Med Lollipop slår Android över data-kommunikationen om det inte skulle funka över Wifi. Kan vara en lösning på ditt problem med att du förlorar...
Himla fint av dig att hjälpa oss mindre insatta, e7andy! Jag ska ner och snacka med Drivhuset i dagarna för att se om det är värt att dra igång en...
Jag läser Tillämpad programmering på Karlstad Universitet över sommaren. Upplägget är sådant att man själv väljer ett projekt man vill genomföra,...
Tänkte se om någon är intresserad av att byta min Asus TF300T 32GB mot en Galaxy Nexus, eller senare Nexus-enhet. Digitizern är sönder, men...
Har haft ett par intressenter, budet ligger dock fortfarande på 300kr!
[IMG][IMG] Tänkte kolla om det finns intresse för en Nexus 7 16GB med sprucken skärm. Digitizern funkar i övre vänstra hörnet, resten är "död"....
Har en Nexus 7 med sprucken skärm om du är intresserad!
Haha, tack men nejtack :-)
Säker på att du inte ska ta det ändå? Det är ett år bara ;)
Sista bumben! Finns det verkligen inget intresse?
Hej! Här har du alla modem-firmware till SGSII. Dock ska du veta att det i de flesta fall bara kommer att påverka telefonen negativt eftersom...
BUMP!
Usch, minns när jag hade min Lumia 800. Samma sak där, barnsjukdommar... Dock har Nokias lurar haft rätt tråkiga fel, Lumia 800 hade ju en bugg...
Hej! Är sugen på att testa något nytt och tänkte därför se hur instresset för en Galaxy Nexus ser ut. Den är upplåst men säljes/skänkes...
Är lite småsugen faktiskt. Har en Galaxy Note, olåst, köpt hos Tre i Mars. Kvitto finns. Bor dock i Malmö, så jag vet inte riktigt hur bytet...
Har en, dock i Malmö. Hur mkt hade du tänkt ge för den?
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_vita/121856-playstation_vita_basenhet
Om den nu inte tar hans Tre-SIM så är det nog en bra idé att kolla med Tre om IMEI-nummret är stöldanmält. Köpte en surfplatta här på forumet med...
Xperia Ray skulle jag nog påstå är den ultimata enhands-luren! Ta en titt på den :)
Bjuder 250kr och kan hämta i Malmö eller Lund!
Jag har en svart Galaxy Note med 16Gb minneskort. Fint skick, inga repor på skärmen och bara några smårepor på baksidan, sånna som bara syns i...
Du är inte sugen på ett byte? Har en Galaxy Note i fint skick. Bor i Landskrona.
Tar gärna en invite! Skulle sitta fin nu när jag ska börja pendla :)
Hur mycket hade du lagt imellan för en svart Galaxy Note, komplett i nyskick? Olåst med kvitto såklart!
Galaxy Tab p1000, hur mkt ger du för den?
Får man fråga hur den kan ha 2 år garanti kvar? Har du nyss köpt den?
Den ligger på tradera nu istället! http://www.tradera.com/nokia-lumia-800-svart-nyskick-olast--auktion_260104_149506367
Checka PM :)
Tack! :) Den finns fortfarande kvar! Eftersom det inte verkar vara något intresse för den för 3500kr - vad är ni beredda att ge för den?
Haha det sög ju... Du har inte lust att köpa den om jag drar av kostnaden för ett cyan-skal? ;)
Bilder på mobilen finns på min dropbox:http://db.tt/e0bMMsMV Säljer min Nokia Lumia 800 pga. student-ekonomin... Har haft den i ungefär 2 veckor...
Bjuder 600 :)
Inte intresserad av en Lumia 800, svart, mellan fyra ögon i lund?
Flashade den med en 2.1 ROM och nu funkar inte skärmen. Lyckas inte roota den och hittar ingen 1.6 ROM. På 1.6 fungerade skärmen. On/off-knappen...