Separate names with a comma.
Köpte en Apple watch 5 av @ROCA. Trevlig kommunikation, snabb leverans och välpackad. Rekommenderas starkt
Köpte Apple watch 7. Snabb leverans och välpackat. Trevlig kommunikation. Köper gärna igen av @Exxpert
Ursäkta att jag frågar men vad var det som du inte gillade med den?
Tyvärr kan jag inte gå högre än mitt bud så det kvarstår
1300 bjuder plus frakt
PM
3300 bjudes
Jag hämtade min watch 5 pro idag men kan inte koppla ihop eller aktivera den med min Huawei Mate 20X telefon. Kommer upp information i Samsung...
Is it worth joining Costco? We show how its prices compare to supermarkets
Tack för alla tips
Hej Hoppas att någon har en fin att sälja till rimligt pris. Sakar min 6a som jag tappade . Mvh Dune1
Samma jag fick i maj och de har inte godkännt mig som kund igen ännu.
Köpte headset och go 2 cover av @riceboiler. Trevlig kontakt. Snabb leverans och välpackat. Rekommenderas starkt
När de stängde av mig så försökte jag skapa ett nytt konto kopplat till annan email adress, mitt mellan namn och annan mobil. Det tog två dagar...
Jag väntar på min. Ska komma imorgon. Hoppas den duger till surf och film. Vill kunna spara ner filmer så jag kan titta på när jag är ute med...
Flera ordrar var Amazon säljare och leverantör som blev avbrutna. Ordrarna låg flera månader innan jag fick information om att produkterna ej...
Allt ovan utom att jag inte avbröt något. De stängde av allt så jag kan inte använda mina två Amazon Fire TV stick, se Prime video. De vägrar...
Jag är avstängd från Amazon sedan i maj. Jag har aldrig skickat tillbaka något. De hävdade att jag inte följde deras regler för att jag fick för...
Köpte en hjälm av @carez. Snabb leverans och välpackat. Hoppas han har nått mer kul jag snart kan köpa. Rekommenderas starkt.
Jag har en suterängvilla från 1977 på 152m2 plus 66m2 biyta. Direktverkande el och en 10 år gammal luft/luftvärmepump. Gör av med ca 25000 KW/år...
Tar tacksamt emot mer info om det är värt det. Min står bakom en massa prylar så det blir lite jobb att fysiskt nå den. Hoppas det hjälper att...
Kan man tjäna nått på att stänga av varmvatten beredaren mellan 06.00- 23.00? 300 liters i villan och har ingen timer på den men kan så klart...
400 plus frakt bjudet
Pm sänt
Separerade så det blev en stor bula. Vanligt på dessa.
Tack. Fick en tid bokad om en vecka
Behöver byta bakdäck på en Inmotion S1 efter 21 mil. Tydligen ska G30 max däcket passa. Någon som har tips på varifrån man kan köpa? Även tips på...
Köpte ett Quest 2 vr av @johnbull. Toppensäljare. Snabbt levererat och trevlig kommunikation. Rekommenderas starkt
2600 plus frakt för Quest 2 bjudet
Någon som vet om man våga ta med sig egen till Oslo? Jag har opererat foten och en elkick skulle hjälpa mycket för att göra stan ett par dagar....
Har en sådan också
Rätt. Jag har S1
Undrar om man förlorar sitt körkort att åka fast för detta? Nu kör jag inte i 70 men skulle kännas bra att inte riskera sitt körkort untan " bara...
Det stämmer men är man tung så behövs det. Bromsen är väl ok men inte toppen. Men konstruktionen känns gedigen och 100 gånger bättre att åka på än...
Jag har en sådan och det är en trevlig apparat. Jag väger en bra bit över 100 sträcket och den funkar bra till allt utom uppför. Den har nu min...
Om du inte behöver bära den mycket så gillar jag komforten på min Inmotion S1. Mycket komfort för priset.
Jag valde Inmotion S1 för sin storlek och klarade högre vikt utan att locka till sig intresse från Harry
Jag har en Ninebotmen inte g30max. Men denna känns mycket rejäl. Vi får väl se när jag använt den längre än en dag
Första testturen avklarad. Jag väger 120+ och tog mig upp för alla normala backar. Även längre. Tror jag var nere i ca 12 km/h som långsammast....
Här kan man slå av eller på begränsningen av 25km/h och lite lampor undertill. Resten tror jag inte är så intressant