Separate names with a comma.
Alldeles för mycket imellan tyvärr, iPhonen har en liten repa på baksidan i övrigt nyskick. Oanvänd coopter glasskydd ingår. Slänger nog upp en...
Tjena , kan en iPhone SE 64GB gold komplett med kvitto och kartong samt en LG G2 vara intressant som byte ?
När avslutas detta?
ingen som tröttnat på sin?? en Samsung Galaxy S6 edge gold finns för byte rakt av om intresse finns.
ja och på swedroid annonsen står det mid-13..
2400 kr med upphämtning i gbg
Yes hela paketet. Skickat från min iPhone med Tapatalk
5000kr hämtar den på plats. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Söker en åt brorsan, max pris 3500kr.
2000 Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Olåst Repfri baksida samt skärm, endast den lilla nötning på skärmen som är under glaset..... Känns inte när man drar där med fingret. Se bild...
Är en iPhone 6 plus 64 GB intressant för byte? Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Skriv gärna hur mycket ni begär för dem inklusive frakt Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Mycket nice, avvaktar fler förslag. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Behöver kvalitets skal till min S7 edge gärna Spigen / UAG Kom med förslag. Skicka PM eller skriv här Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
1400kr Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Hoppas verkligen du fick mycket pengar... Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
1700 kr inkl frakt Skickat från min A0001 via Tapatalk
Tänkte se ifall nån är sugen på en Oneplus One 64 GB, fick tillbaka den från Oneplus verkstad i Tjeckien för ett par dagar sedan. Mobilen är i...
2000 max Skickat från min A0001 via Tapatalk
Lägger upp denna annons åt en vän. 64 GB Köpt på webhallen i mars. Kvitto kartong osv finns. Mycket fint skick, olika skyddskal samt härdat...
Selko van budgivningen på 3600kr , jag tar på mig det att jag inte var tydlig med var budgivningen skulle vara. Samtliga varor är nu skickade med...
Viktigt att ni som lagt högst bud hör av er via sms eller samtal vid kl 17:00 ungefär. Swish samt adress måste jag ha snarast. 0708606656...
Den är komplett med kartong laddare osv. Ingår ett extra band också. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tyvärr menno, ingen större fan av htc här Skickat från min iPhone med Tapatalk
3700kr bjudet av Sydeu på PM för S7an Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tänkte skicka det imorgon innan spärrtiden hos postnord. 18:00. Sätter ett stop 17:00. Skickat från min iPhone med Tapatalk
4000 kr , om nån vill lägga högre så varsågod Skickat från min iPhone med Tapatalk
Samtliga enheter är från Telia i Kungsbacka som "gåva" för otroligt dåligt skött bemötande för ett tag sedan. Så kvitto finns ej men har namn på...
Den tar jag. Skickar PM Skickat från min iPhone med Tapatalk
Söker en Note 5 åt farsan. Skriv vad ni har. Har en iPhone 6 plus för byte om det är intressant. Skickat från min iPhone med Tapatalk
3500 bjudet av blackpearl
Fick ut denna på garantin hos Google. Helt oanvänd. Kvitto kartong osv finns från den förra mobilen, självklart papper på denna också från Google...
Tack för snabb affär (3) Skickat från min iPhone med Tapatalk
Möttes upp och byte mobil iPhone 6 s plus mot S7 edge och jag rekommenderar killen varmt. Trevlig o pålitlig. Mobilen var i bättre skick än jag...
PM
Olåst Köpt av forumsmedlem Garanti via IMEI till oktober Guld färg Mycket bra skick Skyddsskal Kartong/laddare/headset 16gb Priset är fast och...
Nyskick 32GB Funkar klockrent Kartongen laddare hörlurar osv finns 4st olika skyddskal Kvitto finns ej men kan självklart skriva ett personligt...
Pm Skickat från min iPhone med Tapatalk
iPhone 6S Space Grey? Skickat från min iPhone med Tapatalk