Separate names with a comma.
missade samtal. Köpte en olåst note2 4g med tele2 banden installerat i december. Aldrig haft problem med missade samtal, men jag hade det på en...
Problemet löst, kan lika gärna låta det stå kvar här på sidan för buggar. gick in i chatten med samsung supporten och han sa att det verka vara...
Tjenare, har N2 4g. Problem 1: jag lyckas inte ta mig in i google play, den öppnar upp i ca 1-2 sek och sen stänger den ner sig. testat gå in i...
det gör den på min med (gt-n7105), men nu när jag såg posten märkte jag att om du lägger den så du ser att den lyser sådär svagt, så lägger du...
Jag är högerhänt, och jag för mig inställningen på den var på just högerhänta som ovan sagt. har inte kört nått hårt på att rita saker, tror...
Det blev en note 2 4g titanium grey, kontant köpt (dock förinställd för tele2, ej låst) via www.cyberphoto.se nu idag :). Leverans på fredag eller...
Vet du om det sköter sig själv om t.ex 4g inte är tillgängligt i området jag är i och den slår över till 3g automatiskt? jag förstår iaf att 4g...
Är cyberphoto en bra sida? aldrig sett den innan serru. vad hade dom för tot pris på den när det var kampanjpris?
Så det iom det är mindre trafik i 4g nätet tack vare det är nytt, så går det fortare även med dålig täckning tack vare det inte är så många på...
Nej det är inte enbart själva 4g jag är efter, vill igentligen ha en stor skärm då jag läser mycket, kollar bilder, ser på film när man ligger på...
Hej swedroidare! jag är ny medlem, men har läst på forumet som gäst en bra längre tid. Jag har en sgs2 och mycket nöjd, men denna fantastiskt...