Separate names with a comma.
Någon som har tips på en MagSafe powerbank? Den jag har nu blir skållhet och telefonen larmar tillslut att den behöver stängas av pga hög värme.
Körde utan kabel. Stängde av BT, valde att bilen inte skulle koppla upp sig mot telefonen. Ändå fortsatte den om och om igen. Blev ju irriterad...
Någon som stött på att någon BT enhet "forcerar" sig fram och ansluter till telefonen? Ny bil men tyvärr inte trådlös android auto. Så skaffade en...
Jag klarar mig inte igenom dagen längre på en laddning, behöver ofta stödladda påväg hem eller hemma :eek:. Laddar bara till 80%, 05.30-14.20 och...
Denna har jag aldrig varit med om innan. En snöflinga rätt in i porten typ o_O
Hur lyckas du?? Inte alls lika nöjd dom du.
Hur får jag bort notisen i klockan ifall jag vill starta "träning" promenad eller springa när jag e ute och går? Stäng av allt ifrån Fitbit men...
Jag hade tänkt att vänta med att byta min P7P. Men gjorde det ändå, valde en 9 Pro. Ångrar mig inte.
Hade heller inte tänkt att byta ut min P7P. Ne löste en riktigt bra dela med Telia på en 9 Pro, ville även ha en mindre telefon. Ångrar inte en...
Fick hem mitt Ultra Hybrid ifrån Spigen med MagSafe. De ska ju vara "made for google pixel" så den magneten bör ju sitta ordentligt. Första...
Tycker allt detta är väldigt konstigt! Fick precis ifrån Google att appen för oss i Sverige inte han generera bilder än. Dom verkar inte ha koll...
Körde systemspråk på engelska, Gemini Live funkar då, men jag kan inte generera bilder i appen för den kan inte det. Men på webversionen av Gemini...
Någon annan som har problem med att appar inte är anpassade till skärmens storlek? Har en P9P, gäller bara en app dock. Texten högst upp ligger i...
Har gjort mig av med min P7P. Har lite skal över om någon är intresserad och vill ha dom. Behöver endast stå för frakten. Spigen Thin Fit svart,...
Har se samma. Kan generera bilder på webben men inte i appen.
Någon som fått Gemini att fundera i appen? Har allt på engelska men har fortfarande standard. Men går man via webbläsaren har jag advance och det...
Fick hem septembers uppdatering idag, man klickar massa på klockikonen så sätter man ju igång nedladdningen. Vet inte om ja fick Wear OS 5, men...
Tog lite längre tid för mig att registrera med skyddsglas på. Har ett ifrån Spigen, deras tips va att man skulle trycka fingret lite extra hårt...
Efter ett dygn med P9P. Saknar faktiskt de rundade kanterna av baksidan på min P7P, den ligger bättre i handen med de runda kanterna. Men de är...
Äntligen! Kom i PostNord appen nu, ska komma på måndag. P9P Hazel ifrån Telia
Nej, gick in i Telia appen och kollade mina beställningar. Så såg ja att dom hade ändrat datum.
Nu har Telia flyttat fram datumet igen på min P9P Hazel, 26/9 nu.
Ni som fått era P9P? Vilken färg har ni? Hazel och den rosa verkar fortfarande inte finnas i Telias lager i alla fall.
Känner lite så också. Men vill ändå ha en pro modell i mindre storlek, sitter på en P7P som ja fick 2000 för i inbyte av Telia, den kommer ju inte...
När ja kollar min beställning på Telia står de 23/9.
Genomskinlig packtejp ;). Kommer billigt undan, skyddat någorlunda mot repor, går att byta ut och telefonen är skallös.
Jag har köpt detta till min Pixel 9 Pro. Via deras butik på amazon....
Jag kör P7 pro och de funkar bra. Men nu ska ja gå ner till den mindre P9 pro. Tänkte bara så att de funkar bra bak med kameran.
Du har ju detta kom jag på nu när ja såg hans unboxing. Kostar ju lite, sen ska du ha frakt och tull på det. Så frågan är om det är värt det....
Är det någon som om P9 och P9P kommer passa med Pixel stand? Det är ju inte många cm ifrån kanten upp till kameran på min P7P. Kanske någon här...
Ringde och "lipa" lite hos Telia över förseningen av leveransen. Mer för att fastställa att mina 14 dagar ångerrätt gäller på AB när telefonen väl...
Samma här :cry:
Pro eller Pro XL? Väntar på besked om min Pro 256gb Hazel.
Telia har skickat ut till mig nu att den ska kolla 28/8 :cry:
Har inte fått någon info om telefonen ifrån Telia heller. Men dom har redan ändrat mitt abonnemang till de nya.
Tillgänglig 22 aug sa dom idag när ja la min beställning.
Tror ja lyckats få till en riktigt bra deal, rätta mig om ja har fel. Förlängde mitt abonnemang som ökar 30 kr i 12 månader sen blir de lite...
Jag kör på deras Thin fit case till min P7P. Tycker det är ett väldigt trevligt skal, skyddar bra utan att bygga på massa på en redan stor telefon.
Kan få en P9P ifrån Telia, 200 kr/mån men i 36 mån, blir 7200 kr. Sen drar dom av 55 kr/mån (2000 kr) för min gamla P7P. Behöver dock förlänga...
Vart fick du de priset? Får inte ens 2000 via Telia för min (hel).