Separate names with a comma.
Bra info. Skriv gärna samma inlägg i tråden om nätbutiker vid import:...
Tack för tipsen! Då får det bli ett billigt. :)
Funderar på att köpa ett skärmskydd av härdat glas till min Huawei Honor 4X, som inte har reptåligt glas men ett fabriksmonterat plastskydd som...
Vet inte, men jag tror att prestandakrävande appar inte tillåter installation på något annat än den interna lagringen, eftersom den är snabbare....
Ja, jag ändrade till sd-kort som standardminne det första jag gjorde. Inget installeras automatiskt på sd-kortet, men det går att flytta över...
Fick min honor 4x i dag. Första intrycket är helt okej skärm, men auto-brightness fungerar sådär. Kameran tar skarpa bilder i bra ljus, okej i...
Nu har jag beställt en honor 4x. Ska bli kul att se hur det känns med en sån bjässe till telefon :) (Relativt till vad jag haft innan) Om man...
Ja, jeansfickan är väl det jag oroar mig för mest också, men de mest prisvärda telefonerna i budgetsegmentet just nu tycks ju alla vara phablets...
Gyro = gyroskop. Används bla för virtual reality med Google cardboard och för att använda photo sphere med Google Camera. Om det funkar har...
Jag har läst någonstans att det går att välja att appar ska installeras på sd-kortet som standard på honor 4x. Stämmer det? En annan sak jag...
CPU:n är tydligen klockad något högre i Prime-versionen. 2,2 GHz mot 2,0 GHz i den vanliga tror jag det var.
Surt med sms-problemen. Det tog bort mitt köpsug totalt. En sån sak måste bara fungera. Tack för informationen! Det är trevligt med tester på...
Tack för bra genomgång av funktioner! Dock, med risk att uppfattas som viktigpetter: om volymkontrollen har 36 ljudsteg skulle jag inte kalla den...
Denna känns intressant! 5" är en lagom storlek. Ska bli kul att höra vad du tycker om den efter en tids användning. Tex hur batteritiden är.
Det stämmer nog inte. På GsmArena står det 160g och även andra mått: http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_2-6992.php
Hur mycket skärmtid?
Det låter ju bra! Har du den internationella eller kinisiska versionen? (Den internationella har tydligen firmware som slutar med ett i.)
Jag är nyfiken på den här telefonen. Känner mig lockad av kameran, skärmen och batteritiden bl.a, men har läst om problem med att en del appar...
Det kan inte handla om många kronor i sparad kostnad. Gissningsvis handlar det om att de inte vill bjuda på för mycket funktioner i en...
Jag hade hoppats att nya Moto G skulle bli min nästa telefon, men sen läste jag att de snålat in på sensorerna. Inget gyro och ingen kompass. :(
Det verkar skilja mycket i pris mellan olika typer av stift. Mina är tydligen den dyra sorten :cry: Men jag hittade precis en grym sida:...
Oj, det var billigt! Själv har jag inte hittat billigare än runt 650 kr, med frakten.
Det verkar som att bildelar24.com, bildelar-online.se och bildelaronline24.se är samma företag, bara olika loggor. Men det kanske är lugnt att...
Försöker hitta tändstift till bra pris och kvalitet (NGK eller Denso) eftersom de är löjligt dyra hos tex mekonomen och andra etablerade...
Ok. Trodde den tråden bara var till för att visa upp sina bilar, men jag ställer frågan där då.
Väldigt off-topic från Android... tänkte snacka bildelar här :) Hoppas det finns fler prismedvetna bilägare här som servar bilen själv. Försöker...
Verkligen roligt att höra! Jag är mycket förtjust i min g-pad. Den förtjänar att få lite nytt liv och hänga med ett tag till. :)
Chromecast stöder max 1080p.
Min pappa har Moto G, men han vill inte uppdatera från 4.4 i dagsläget. Jag kan inte heller se någon direkt anledning för honom att göra det....
Jag har lagt in 4.4 på stickan (enligt instruktioner tidigare i denna tråd). Då finns alternativen Reboot och Standby, men inte Stäng av.. Med...
Nej det finns inget sådant alternativ heller.. EDIT: Upptäckte själv att om man gör en reboot så står det sedan inte att USB-minnets har...
Jag har skaffat en OTG-kabel för att koppla in USB-minne för filmvisning på Anderssonstickan, men jag hittar inget sätt att koppla bort...
Nu har jag lagt in KitKat. Prestanda och flyt blev tydligt bättre. Youtube flyter nu riktigt bra. Svtplay och netflix hackar fortfarande i...
Tack för uppmuntran! Jag bytte och fick en som verkar funka. Tycker dock det är lite småryckigt och laggigt med svtplay och youtube, som är det...
Köpte en sån här i dag, dumt nog.. Om den ens går igång hänger den sig efter ca en minut, alternativt bara stänger av sig. Jag kanske hade otur...
Testa att avinstallera och installera appen igen.
Senaste versionen av chromecastappen (version 1.9.6) har screencasting-läge (beta) för alla enheter med minst 4.4.2. Testade med farsans Moto G...
Upptäckte nyss att Farsans Moto G har fått chromecastspegling via chromecastappen! Funkar riktigt bra ju, även om det är en liten eftersläpning...
Tar du ström från TV:s USB-uttag? Testa i så fall att ta ström från vägguttaget via adaptern i stället. Tror jag läst någonstans att somliga...
... och nu även via SVT Play Beta-appen! Bra initiativ att göra en lista Svegust!